Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmeellinen kemia kahden ihmisen välillä, tuntuu niin hyvältä ja hämmentävältä

Vierailija
09.04.2019 |

Miten se voi tuntua niin hyvältä? Erään miehen kanssa usein katseemme kohtaavat ja molempia alkaa hymyilyttää. Katsekontakti kestää joskus hyvinkin pitkään (tai siis tuntuu pitkältä, todellisuudessa varmaan joku 4-5sek). Meillä on muutenkin ihan järkyttävän toimiva "kemia". Helppo olla ja jutella. Ilmassa on myös erikoinen jännite. Tätä on nyt jatkunut jo vuoden verran. Siis välillä tuntuu että pää sekoaa tästä, koska toisaalta haluan olla hänen ystävänsä koska on niin hyvä tyyppi, ja välillä tuntuu siltä että haluaisin vaan hyökätä hänen kimppuunsa (sillä lailla hyvällä tavalla :D) ja koskettaa. Olemme siis molemmat varattuja, joten en todellakaan näin ole toiminut. En oikein tiedä, halusin ehkä vaan purkaa tätä oloa johonkin. Apua.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tuoltahan se tuntuu kun ihastuu.

Vierailija
2/24 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin kokenut tällaista, ikävä kyllä en oman mieheni kanssa :D En kuitenkaan aio tehdä asialle koskaan mitään, koska pidän ihastumista aika normaalina tunteena, joskus niin vain käy. Minulla on kuitenkin hyvä liitto jota arvostan, ja uskon että tuollainen hyvä kemia voi ajan kanssa muuttua ja suhteesta tulisi ihan tavallinen, omine vikoineen. Mutta onhan se kivaa piristystä jos joku saa itselle tuollaisen olon.

Vierailija
4/24 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, tuoltahan se tuntuu kun ihastuu.

On kai tämä jonkinlainen ihastuminen. En vaan käsitä miten voi yhden ihmisen kanssa olla niin samalla aaltopituudeella. Jotenkin kamalaa ja ihanaa.

-ap

Vierailija
5/24 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa aloittaa ihana salainen viestittely Facebookissa, firman risteilyllä jutella henkeviä ja panna hytissä, sen jälkeen aloittaa salaiset tapaamiset luonnonhelmassa ja autossa sekä tietysti töiden jälkeen vaikkapa työpaikan kellarissa. Kun tarpeeksi on kiihkossaan sekoittanut päänsä, voi alkaa puhua tälle ihanalle ihastukselle pahaa omasta puolisosta ja puolisolle erosta ja hups! Jäädä kiinni puolen vuoden salasuhteesta. Sen jälkeen voikin nuolla haavojaan, kun menettää kodin ja lapsia saa tavata enää joka toinen viikko. Tämä toinen kun pitikin vain hauskana, vilpittömänä seksihuvina, eikä eronnutkaan. Vanha puoliso ei takaisin pitkän valehtelun takia huoli, joten jäätkin yksin ja itket miten tässä nyt näin kävi.

Että siitä vaan ihastuksen kimppuun :)!

Vierailija
6/24 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miltä susta tuntuu! Mulla ihan samat fiilikset miespuoliseen työkaveriin, tosin molemmat ollaan vapaita eli ei tässä mitään väärää ole, ikäeroa vain 20 vuotta...

Vierailija
7/24 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kannattaa aloittaa ihana salainen viestittely Facebookissa, firman risteilyllä jutella henkeviä ja panna hytissä, sen jälkeen aloittaa salaiset tapaamiset luonnonhelmassa ja autossa sekä tietysti töiden jälkeen vaikkapa työpaikan kellarissa. Kun tarpeeksi on kiihkossaan sekoittanut päänsä, voi alkaa puhua tälle ihanalle ihastukselle pahaa omasta puolisosta ja puolisolle erosta ja hups! Jäädä kiinni puolen vuoden salasuhteesta. Sen jälkeen voikin nuolla haavojaan, kun menettää kodin ja lapsia saa tavata enää joka toinen viikko. Tämä toinen kun pitikin vain hauskana, vilpittömänä seksihuvina, eikä eronnutkaan. Vanha puoliso ei takaisin pitkän valehtelun takia huoli, joten jäätkin yksin ja itket miten tässä nyt näin kävi.

No, en mä nyt ihan noinkaan ajatellut toimia.

-ap

Vierailija
8/24 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo, se paljastuu ihmiseksi josta et enää millään pääse eroon.

Vierailija
9/24 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saathan sä nauttia tuosta tunteesta! Uskon että kemia saa polttoainetta juurikin toteutumattomasta kaipauksesta :D Jos panisitte, voisi koko kuvio keikahtaa päälaelleen, tai vähintään jännitys hiipuisi vaikka vetovoima säilyisikin. Lisäksi tietenkin näette toisistanne vain ihastuttavia piirteitä (tai jos näette huonoja niin sivuutatte ne tunnetasolla), koska ette tunne tarpeeksi hyvin.

Parasta on tosiaan antaa asian vain olla, kun olette varattuja. :)

Vierailija
10/24 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, en mä nyt ihan noinkaan ajatellut toimia.

-ap

Noinhan ne toiset naiset toimivat, olen omasta elämästäni huomannut B)!

Vierailija
11/24 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saathan sä nauttia tuosta tunteesta! Uskon että kemia saa polttoainetta juurikin toteutumattomasta kaipauksesta :D Jos panisitte, voisi koko kuvio keikahtaa päälaelleen, tai vähintään jännitys hiipuisi vaikka vetovoima säilyisikin. Lisäksi tietenkin näette toisistanne vain ihastuttavia piirteitä (tai jos näette huonoja niin sivuutatte ne tunnetasolla), koska ette tunne tarpeeksi hyvin.

Parasta on tosiaan antaa asian vain olla, kun olette varattuja. :)

Hyvä kommentti, kiitos! Näin se varmaan onkin. Haluan myös säilyttää hänet elämässäni enkä sössiä mitään typerää. Kiitos tästä.

-ap

Vierailija
12/24 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli pettymys yhteiseen elämään, arvoihin, riitelyyn, kumppanin luonteeseen ja siitä kaikesta seurasi kyllästyminen pitkässä liitossa ja siihen päälle uusi suhde, ihastuminen työkaveriin. Auts. Teiniromanssi uudelleen, en kadu, sain uutta virtaa muuttaa elämäni suunnan ja erota, pysyin "tasoissa" exäni kanssa koska hänellä oli suhde työkaveriinsa. Ihan sähläämistä aikuisilta ihmisiltä. Niin hölmöä, hullua ja toisaalta ihanaa ne tunteet. Löysin siinä sählätessä mitä olin kadottanut, itseni nuorempana, olin elänyt pitkään kuin fossiili ja siten kaikki heitti kuperkeikkaa.

Siksi ei kannata hukata itseään kun elää arkea, rakentaa uraa, taloa, perhettä, elämää - jos et tunnista enää itseäsi, jos et elä elämää, joka tuntuu sinusta hyvälle eikä vierelläsi ole se sinulle sopiva ihminen niin näillä saavutetuilla asioilla ei ollutkaan niin suurta merkitystä kuin olin kuvitellut, ainakaan minulle ei ollut.

En yhtään tiennyt mitä halusin kun erosin ja lopetin myös suhteen, tiesin vain mitä en halunnut. Ja halusin mahdollisuuden onneen. Minua pelotti enemmän hukata se mahdollisuus onneen kuin lähteä täysin uuteen, omilleen ja osittain tyhjän päälle.

Se ihastus oli niin voimakasta, ne tunteet, suudelma heitti minut kiertoradalle. En syönyt, en nukkunut. Olin ihastunut ja elin vain haaveilemalla, kohtaamisilla ja eroilla. Kiinni kännykässä, katseissa, kosketuksissa. Tunne oli huikea varsinkin kun olin ollut pari vuotta tuntematta mitään ihmeitä. Mutta se oli kemiaa, päässäni eikä mitään ihmeellistä sen suhteen ettei se mies loppujen lopuksi niin ihmeellinen ollut. Oli vain vetovoimaa.

Se onkin sitten eri tarina miten minulle kävi, etsiessä itseäni ja elämäni rakkautta. Löysinkö, kaduinko. Vain minä tiedän, en ole koskaan kertonut kenellekään kaikkea.

Vierailija
13/24 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole samalla aaltopituudella oloa.

Toisalta kemiaa voi tuntea myös yksipuolisesti.

Olet kuumana häneen. Heitätkö kaiken menemään ja kysyt, onko hän sinuun? Voi olla että on. Voi silti olla, ettei jutusta tule mitään.

Itsepä päätät.

Vierailija
14/24 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta entä sellainen kemia, jonka tuntee fyysisesti? Kukaan ei ole kertonut sellaisesta.

Vierailija
15/24 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta entä sellainen kemia, jonka tuntee fyysisesti? Kukaan ei ole kertonut sellaisesta.

Niin esimerkiksi mitä, käsi menee kananlihalle vai maha on kipee tai huimaa, oksettaa, kostuu, seisoo - mitä tarkoitat?

Vierailija
16/24 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta on lyhyt matka salasuhteeseen. Oletteko samassa työpaikassa?

Vierailija
17/24 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kemialla on taipumusta muuttua fysiikaksi, joko lyhyeksi tai pitkäksi fysiikaksi

Vierailija
18/24 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta on lyhyt matka salasuhteeseen. Oletteko samassa työpaikassa?

Olemme. En mitenkään usko että tässä mitään salasuhteita on syntymässä. Vaikea uskoa että hän sellaiseen ryhtyisi, ja haluan uskoa että en itsekään ryhtyisi.

-ap

Vierailija
19/24 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin esimerkiksi mitä, käsi menee kananlihalle vai maha on kipee tai huimaa, oksettaa, kostuu, seisoo - mitä tarkoitat?

Tuntee toisen, vaikka ei edes kosketa.

Vierailija
20/24 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme samassa työpaikassa, kaupunkiliikenteen kuskeja. Kun linjamme joskus ohittavat toisensa niin nostamme kättä ja minun sormenpääni värisevät ihastuksesta kuin haavan lehdet. Me sopisimme niin hyvin toisillemme, työpuvutkin voisimme pestä samalla koneellisella, ekologista.

Joskus kun vaihdetaan bussia niin odotan, että hän avaisi ovet ja hän vain katsoo minua kiusoitellen lasiovien läpi, antaa minun odottaa ennenkuin painaa ovet auki, hitaasti. Jotain vanhaa (me), jotain uutta (ei taivaan alla), jotain lainattua (me varatut) ja jotain sinistä (työasumme). Kiihkeää, sinistä! Antaa matkustajien inistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän