Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyvanhemmat eivät kestä penskojensa arvostelua --- opettajana sanon jatkossakin asiat niin kuin ne ovat, uhkailkaa miten haluatte!

Vierailija
09.04.2019 |

Toimin opettajana ala-asteella ja vaadin tiettyjä asioita luokassani. Minun tuntejani eivät kännykät häiritse ja jokainen liikkuu liikunnantunnilla, myös ne luokan pylleröt. Jos näen, että oppilas ei edisty koulussa, lähetän Wilman kautta viestiä vanhemmille. En anna arvoviitosia vaan lyön nelosen nelosen oppilaalle. Ja kahdeksikon aine saa kahdeksikon vaikka vanhemmat soittaisivat perään. Ja kyllähän saan palautetta. Uhkaillaan rehtorilla, koulutarkastajalla jne. En taivu. Ei vanha petäjäkään tuulista välitä, se on niitä jo tarpeeksi kokenut.

Vanhemmat. Kunnioittakaa opettajan työtä. Hän tietää kultamussukkasi todellisen tason. Kestä se, että hän ei olekaan kympin oppilas silmissäni. Minä päätän arvosanan, et sinä.

Opettaja, pk-seutu

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa kyllä minä vaan kestän. Hyväkin, että joku pistää mukulat ruotuun.

Ihan mielenkiinnosta kysyn: miten estät tällaisen kännykkähäiriköinnin?

Vierailija
2/12 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyään ole koulutarkastajia, joten kirjoittaja ei ole ope. Paljastuit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissäni myös luokanopettaja ja pakko nostaa teille kaikille hattua! Semmosia juttuja kuulee tuttavani suusta, miten vanhemmat käyttäytyvät opettajia kohtaan että ei morjens... Ihan tämmösistä jutuista lähtien kuin kelle kuuluu yleisten käytöstapojen opettaminen.. ja monen vanhemman mielestä se on opettajan tehtävä. 

Itse ainaki haluan että omat lapseni saa sinun kaltaisen opettajan. 

Vierailija
4/12 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos opettaja olisi lapsuudessani valittanut minusta niin äitini olisi suhtautunut asiaan vakavasti ja tästä olisi käyty keskustelua kotona. Omituista etteivät nykyvanhemmat pidä opettajaa auktoriteettina tai saati usko että heidän Eija-Vilperttinsä voisi olla hieman hankala. 

Itse kyllä luottaisin opettajan näkemykseen.

Vierailija
5/12 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa.

Mun mielestä nykyajan koulu on monelta osin ihmeellistä diipadaapaa. Vähän fiilistellään, valitaan itse läksyt. Jos et halua tehdä, niin sitten et tee ja paljon jää harjoitusta saamatta.

Opettajan tehtävä ei ole miellyttää vaan opettaa. :)

Vierailija
6/12 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nykyään ole koulutarkastajia, joten kirjoittaja ei ole ope. Paljastuit!

Vanhemmat voi uhkailla tällä tai presidentillä tai luojalla tai millä vaan. Kyse ei nyt ollut siitä, että aloittaja väittäisi koulutarkastajia olevan.

Vierailija
7/12 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä mikään opettaja ole. Elämämkolulainen.

Vierailija
8/12 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei alakoulussa anneta nelosiakaan. Tai ylipäätään numeroita suurimmassa osassa kuntia.

Vierailija
9/12 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeinen trolli on ilmeinen trolli. Tällä kertaa alalajina mielikuvitus hahmon kautta toteutettu voimafantasia.

Vierailija
10/12 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

-koulutarkastajia ei ole olemassakaan

-kirjoitus täynnä kirjoitusvirheitä

-alakoulussa ei ole numeroarviointia

Vierailija
11/12 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo

Ei tainnut äidinkieli olla SINUN vahvin aineesi koulussa. Esitä väittämäsi virheet.

Vierailija
12/12 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provo

Ei tainnut äidinkieli olla SINUN vahvin aineesi koulussa. Esitä väittämäsi virheet.

No numeroarviointi on aika selkeä virhe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi