Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä hyvä, pölyämätön ja nukkaantumaton pussilakanasetti?

Vierailija
07.04.2019 |

Olen jo monta settiä joutunut heittämään roskiin, kun niistä irtoaa pesun jälkeen ihan järjetön määrä valkoista nukkaa/pölyä jota on sitten pitkin lattioita. Pesen ihan normaalilla 60 asteen puuvillaohjelmalla kuten kuuluu enkä täydellä linkouksella. Onko puuvilla vain niin huonolaatuista nykyään vai mikä mättää? Olisiko pellava parempi materiaali? Kovin kallista en uskalla ostaa, jos sekin taas pölyää ja rahat menee ihan hukkaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kodinhoitaja, ja siis hoitanut asiakkaiden tekstiilejä ym.

Olen tykännyt Gant'n pussilakanoista. Kauniita ja laadukkaita. Ei nukkaa ja pysyivät mankeloidessa hyvin kuosissaan. Kalliitahan ne, mutta varmaan kestävämpiä, kuin jotkut "tarjoustalojen" harsomaiset vastaavat. Ja onhan niitä upeita pellavasekoitteisia, kyllä ne myyjät aika hyvin osaavat suositella.

Itse olen omani aika usein Jyskistä ostanut, ja ollut tyytyväinen, ainakin hintaluokkaansa nähden. Puuvillaiset nukkaavat, mutta puuvillasatiinisista olen pitänyt. Siliävätkin ulkona narulla ihan itsekseen.

Vierailija
2/4 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Percale/perkaali puuvilla on hyvälaatuista. Siitä valmistetut pussilakanat tosin ovat kalliimpia noin 50-70 €, esim. Jotex, Finlayson.

Eron huomaa jo ensimmäisessä pesussa ennen käyttöönottoa, kuivurin suodattimeen jää minimaalisesti kuitua verrattuna nykypuuvillaiseen pussilakanaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuvillasatiini. Ihan henkkamaukkaa ostanut ja todella hyvä laatu, ei pölise.

Näiden ostamisesta on jo jokunen vuosi, joten en osaa sanoa onko laatu muuttunut. Mutta siis #puuvillasatiini

Vierailija
4/4 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulevat samalta liukuhihnalta, niin materiaali ratkaisee.