AUTOILIJAT HUOMIO! Muistakaa äänestää persuja, jotta autoilusta ei tule liian kallista.
Jos Vihreät sekä demarit saavat liikaa ääniä, on se yksityisautoilun loppu pienitulisilta.
Kommentit (17)
Persut eivät tule olemaan hallituksessa, joten heillä ei ole mitään valtaa mihinkään. Peruslle annettu ääni on hukkaan heitetty ääni.
Vierailija kirjoitti:
Persut eivät tule olemaan hallituksessa, joten heillä ei ole mitään valtaa mihinkään. Peruslle annettu ääni on hukkaan heitetty ääni.
Persut on suurin puolue ja he muodostavat hallituksen Kokoomuksen sekä Keskustan kanssa.
Vihreät ovat autoilijan vihollinen kuten myös SDP.
Autoni ei päätä minun puolestani, ketä äänestän.
Kun äänestätte persuja saatte uudet dieselautot, viinaa ja suojaikärajat poistuvat.
autot kuuluvat teille ja lapset videoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut on suurin puolue ja he muodostavat hallituksen Kokoomuksen sekä Keskustan kanssa.
Perusut tulevat olemaan viidenneksi suurin puolue. Keskusta ja vihreät menee ohi.
PS, Kokoomus sekä Keskusta ovat autoilijoiden puolueita, persut paras näistä.
Jos haluat tuhota viimeisetkin rippeet tästä planeetasta, äänestä persuja.
Jos haluat väkivaltarikollisia eduskuntaan, äänestä persuja.
Ääni Halla-aholle on ääni autoilulle.
Onneksi meillä on EU!
Se estää vasurivihreiden kusipäiden märkien päiväunien toteuttamisen.
Nää persutrollit ei osaa kirjoittaa edes alotusta ilman kirjoitusvirheitä. No elämäm koulu ei opeta kaikkea.
Itse olen ns keskiluokkaa, ajan 40 km työmatkan omalla autolla joka kulkee bensalla. Vuodessa kilometrejä tulee kaikkiaan noin 25 tuhatta. Aion ajaa jatkossakin omalla autolla niin töihin kuin vapaa-ajan viettoon. Tuleepa sitä välillä asuntovaunuakin vedettyä. Olen äänestänyt jo ja ääni meni SDPlle ja niin menee jatkossakin.
Demarit tekee autoilusta liian kallista vähävaraisille.
Vierailija kirjoitti:
Ääni Halla-aholle on ääni autoilulle.
Miks sille pitäis oikein ääni antaa, kun sekään ei osaa kuin mutista?
Nämä vaalit ovat autoiluvaalit ja autoilijan valinta on persut.