Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mellunmäki vai Puotila?

Vierailija
05.04.2019 |

Kumpi on parempi asuinalue helsingissä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mellunmäki on maailman paras.

Vierailija
2/13 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puotila on yksi parhaista vaikka ei olekaan ns arvoalue. Sen tietää puotilassa asuneet. T. Entinen puotilalainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme vanhoja puotilalaisia ja nykyään asumme Mellunmäessä. Mies istuu tuossa vieressä ja äänestää Mellunmäkeä. Minä äänestäisin Puotilaa. Siksi en äänestänyt mitään.

Tykkäsin Puotilasta, koska siinä oli kaikki lähellä. Asuimme kartanon vieressä. Kaunista. Uimaranta. Kappeli ja kapakka. Itis kävelymatkan päässä. Meri.

Mellunmäki on vielä enemmän lintukoto. Pelkkiä mummoja. Ja Alepa. Ja metsä.

Molemmat rauhallisia.

Vierailija
4/13 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mellunkylä

Vierailija
5/13 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mellunmäki on ainakin ainut, missä olen nähnyt vauvan roikkumassa kehdossa kaljabaarin narikka naulakossa. Puotilassa on tasokkaampi kaljabaari. Puotilassa tosi on ainakin perinteisesti asunut Itä-Helsingin kovimmat ja väkivaltaisimmat huumeliigat, että en nyt siten tiedä.

Vierailija
6/13 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mellunmäessä pärjää, vaikka ei puhuisi suomea.

Vierailija
7/13 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme vanhoja puotilalaisia ja nykyään asumme Mellunmäessä. Mies istuu tuossa vieressä ja äänestää Mellunmäkeä. Minä äänestäisin Puotilaa. Siksi en äänestänyt mitään.

Tykkäsin Puotilasta, koska siinä oli kaikki lähellä. Asuimme kartanon vieressä. Kaunista. Uimaranta. Kappeli ja kapakka. Itis kävelymatkan päässä. Meri.

Molemmat rauhallisia.

Minä olen myös asunut kartanon vieressä. Arvatenkin Rantakartanontie

Vierailija
8/13 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat rauhallisia.

Minä olen myös asunut kartanon vieressä. Arvatenkin Rantakartanontie

Näin on :-).

Ylläolevaan viestiin: Mellunmäessä on perinteinen kapakka, Puotilassa on yksi Hgin parhaimmista olutravintoloista. Molemmat ostarit rakennetaan uudestaan lähivuosina.

Vierailija
9/13 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puotila on vähän samantyylinen kuin Kannelmäen ja Käpylän sekotus. Mellari taas ihan omansa tyylinen. Isompi alue ja ei niin tiivisti rakennettu. Luonnonsuojelualuekin lähellä. Ehkä mä tuohon mellarin suuntaan kallistun.

Vierailija
10/13 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kontula joka on kovin monikulttuurinen. Mellunmäessä ei oo ku mummoja, joitai venäläisiä ja kaupungin narkkeja. ja minä.. talon asukkeiden keski ikä on lähemmäs 70.

Vierailija
11/13 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mellunmäki on ainakin ainut, missä olen nähnyt vauvan roikkumassa kehdossa kaljabaarin narikka naulakossa. Puotilassa on tasokkaampi kaljabaari. Puotilassa tosi on ainakin perinteisesti asunut Itä-Helsingin kovimmat ja väkivaltaisimmat huumeliigat, että en nyt siten tiedä.

Olen asunut Idässä (Kontula, Itäkeskus, Puotila) vuodesta 1972, enkä ole koskaa kuullut ”Puotilan huumeliigoista”.

Vierailija
12/13 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kontula joka on kovin monikulttuurinen. Mellunmäessä ei oo ku mummoja, joitai venäläisiä ja kaupungin narkkeja. ja minä.. talon asukkeiden keski ikä on lähemmäs 70.

Me kun muutimme Mellunmäkeen, niin 15 v poikani ei tykännyt yhtään. ”Jos täällä on joku muu kuin mummo, niin se on kylässä täällä”.

Vierailija
13/13 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi huumeliigajuttu on vuosiaadan vitsi.