Miehet ei halua tavata
Olen ihan kaunis ja normaalipainoinen nainen näin he on sanoneet. Mutta viime metreillä tapaamisesta he peruu joko katoaa kuin tuhka tuuleen tai sanoo etten ole valmis siis minä? Joku tässä mättää enkä tiedä onko ne kaikki vaan feikkejä kun netistä tavannu ja eivät kykene live tapaamiseen kertaakaan
Kommentit (20)
Ääntä on kehuttu ja suurin osa ei suostu puhumaan puhelimessa tuntuu olevan feikkejä vaan tai sitten en miellytä tarpeeksi
Ihme, että ovat edes viestitelleet, sen verran kammottavaa luettavaa noin huono teksti on.
Laita kuva niin kerron onko vika naamassa
Miehiäkin jännittää asiat. Eli jatka yrittämistä.
Pyydän anteeksi jo etukäteen, mutta miehet sanovat "normaalipainoinen" kun haluavat olla kohteliaita hivenen ylipainoiselle. Ei miehetkään sentään niin tyhmiä ole että kutsuisivat esim. hoikkaa normaalipainoiseksi tai ylipainoista lihavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Pyydän anteeksi jo etukäteen, mutta miehet sanovat "normaalipainoinen" kun haluavat olla kohteliaita hivenen ylipainoiselle. Ei miehetkään sentään niin tyhmiä ole että kutsuisivat esim. hoikkaa normaalipainoiseksi tai ylipainoista lihavaksi.
:DDD
Neljan lapsen yh, ika alkaa vitosella,...?
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoinen ja lihava ovat yksi ja sama asia. Hoikka on suhteellinen. Jos omaa normaalin BMI:n, on yleensä hoikka, ellei paino sitten ole BMI-asteikon yläpäässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoinen ja lihava ovat yksi ja sama asia. Hoikka on suhteellinen. Jos omaa normaalin BMI:n, on yleensä hoikka, ellei paino sitten ole BMI-asteikon yläpäässä.
ylipainoinen bmi 25-30, lihava bmi >30
Vierailija kirjoitti:
Nainen sanovat "normaali vartalo" tai "hieman ylipainoa", ja kaikki paitsi yksi kuva ovat otettu yläviistosta sekä rajattu rinnasta ylös päin. Tästä yhdestä kuvasta sitten selviää totuus: Nainen on vaikean ylipainon rajoilla taiteileva sot anorsu.
Tervetuloa deittailemaan netissä.
mulla ollut täysin sama kokemus. Olen hyvännäköinen, hauska, ja pidän itestäni huolta. Kolmet treffit olen sopinut tälle keväälle ja jokaiseen on mies tehnyt oharit. Siis aina eri mies kyseessä, toki.
Yhdet leffatreffit mun synttäreiksi, tuli jopa screenshottia paikkalipuista ja sovittiin drinkit ja muut samalle päivälle. Koska olin duunireissussa ulkomailla yms, me viestiteltiin melkein pari kuukautta päivittäin ja sovittiin treffejä ja juteltiin paljon. Treffejä edeltävänä päivänä mies pistikin viestiä että ymmärtää jos en haluakaan tavata häntä jonka jälkeen täysi radiohiljaisuus, ei vastannut enää viesteihin.
Toinen ei ilmestynyt paikalle.
Kolmas viime lauantailta, piti tavata paikassa X klo 20, klo 22 hän pisti viestiä miten menee ja missä olen. Hän päässyt juuri dinneriltä jossa oli frendinsä kanssa, mistä hän löytäis mut et voitais mennä drinkeille. Vastasin "mun piti olla sun kanssa treffeillä, mutta nyt olen viininmaistajaisissa". Se jäi siihen.
En käsitä. Ainoa selitys että heillä on vaimot kotona jotka eivät päästä liikkelle sovitusti, lapsi yrjötaudissa tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen sanovat "normaali vartalo" tai "hieman ylipainoa", ja kaikki paitsi yksi kuva ovat otettu yläviistosta sekä rajattu rinnasta ylös päin. Tästä yhdestä kuvasta sitten selviää totuus: Nainen on vaikean ylipainon rajoilla taiteileva sot anorsu.
Tervetuloa deittailemaan netissä.
Olen oikeasti hoikka urheileva nainen. Aika moni mies alkoi ennen treffejä tivata, paljonko minulla on ylipainoa. Yleensä en jaksanut edes tavata näitä tivaajia.
Vierailija kirjoitti:
Neljan lapsen yh, ika alkaa vitosella,...?
Aika monen miehenkin ikä alkaa vitosella. Onko niin vaikea uskoa, etteivät nuoret naiset ole keskimäärin innokkaita tilailemaan vanhaa miestä. Poikkeuksia tietysti on
Vierailija kirjoitti:
mulla ollut täysin sama kokemus. Olen hyvännäköinen, hauska, ja pidän itestäni huolta. Kolmet treffit olen sopinut tälle keväälle ja jokaiseen on mies tehnyt oharit. Siis aina eri mies kyseessä, toki.
Yhdet leffatreffit mun synttäreiksi, tuli jopa screenshottia paikkalipuista ja sovittiin drinkit ja muut samalle päivälle. Koska olin duunireissussa ulkomailla yms, me viestiteltiin melkein pari kuukautta päivittäin ja sovittiin treffejä ja juteltiin paljon. Treffejä edeltävänä päivänä mies pistikin viestiä että ymmärtää jos en haluakaan tavata häntä jonka jälkeen täysi radiohiljaisuus, ei vastannut enää viesteihin.
Toinen ei ilmestynyt paikalle.
Kolmas viime lauantailta, piti tavata paikassa X klo 20, klo 22 hän pisti viestiä miten menee ja missä olen. Hän päässyt juuri dinneriltä jossa oli frendinsä kanssa, mistä hän löytäis mut et voitais mennä drinkeille. Vastasin "mun piti olla sun kanssa treffeillä, mutta nyt olen viininmaistajaisissa". Se jäi siihen.
En käsitä. Ainoa selitys että heillä on vaimot kotona jotka eivät päästä liikkelle sovitusti, lapsi yrjötaudissa tai jotain.
Tai oikeammin se syy löytyy ihan sieltä peilistä! Sussa on vain jotain vikaa. Kyllä kaikki tavallisen näköisetkin naiset löytävät miehen.
Vierailija kirjoitti:
Ja minä olen normaalipainoisena "liian laiha". En käsitä.
Justjoo teissä kommentoijissa on vikaa eikä alottajassa ei kannata tuhlata aikaa nettimiehiin ne on yleensä vaan teinien kusetusta! Naureskelee pusikossa kun saa huijattua paikalle 😂
Vaikea ymmärtää miehenä. Mä pidän aina kiinni siitä jos jotain sovitaan.
Ehkä miettisin sinuna miesmakuasi jos noin käy usein.
Hirveä ääni? Kamala luonne? Yli-innokkuus/läheisrippuvuus?