Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gallup: Miten suhtautumisesi Michael Jacksoniin muuttui dokumentin jälkeen?

Vierailija
03.04.2019 |

Olitko aikaisemmin MJ-fani? Oletko vieläkin?

Gallup: Miten suhtautumisesi Michael Jacksoniin muuttui dokumentin jälkeen?

Vaihtoehdot

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuosia pitäny mj:ia lasten hyväksikäyttäjänä. En ole katsonut dokkaria, enkä aio katsoakkaan, koska dokumentissa esitetyt väitteet on kumottu, korjattu ja todettu valheiksi ihan lähdeviitteiden ja alkuperäisten uutisjuttujen avulla. Facebookissa on yksi erinomainen suomenkielinen julkaisu aiheesta.

No niin. Ilman dokumentin tuloa en olisi ikinä perehtynyt aiheeseen edes tämänkään vertaa. Esitetyt vastatodisteet ovat mielestäni melkoisen vakuuttavia, joten en voi uskoa, että mj olisi edes kyennyt käyttämään ketään seksuaalisesti hyväksi. Minusta ei tullut fani, en ole koskaan ollut fani. Mutta olen aina arvostanut mj:in musiikillista lahjakkuutta, enkä ole yhdistänyt musiikkia ja yksityiselämää koskaan toisiinsa, joten elämäni ei oikeastaan muuttunut mitenkään. Kiva, että hän on syytön, mutta inhottavaa, että maailmassa on silti ahneita hyväksikäyttäjiä, joilla on myös valtaa ja rahaa tuhota jonkun elämä niin halutessaan.

Vierailija
2/11 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dokumentti olis pitänyt tehdä Michaelin eläessä, nyt siitä ei voi olla mitään mieltä. Jos totta en ymmärrä kyllä poikien vanhempiakaan yhtään, rikollisia hekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmaksi muuttui. Olin aina luullut, että MJ pajautteli lapsia kunnolla pyllyyn, mutta olikin enemmän tumputusta ja muuta.

Vierailija
4/11 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuttunut, koska olihan tuo selvää jo 90-luvulta alkaen että "mies" on pedari. Ei noita juttuja tyhjästä synny, eikä ole tervettä että aikuinen mies leikkii ja nukkuu pikkupoikien kanssa. Minä olen 80-musiikin ystävä ja tykkään myös MJ:n joistakin biiseistä, joten siitä ei ole kyse. Kyseessä oli sairas mies. Fanit tietenkin hurmoksessa puolustelevat, koska eivät näe asiaa "ulkoapäin". Se on tasan sitä miltä se näyttää.

Vierailija
5/11 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuttunut mihinkään, koska olen aina inhonnut sitä. Munien kourinta lavalla, lässyttävä ääni ja yhä karmivammaksi leikelty naama, yäk.

Vierailija
6/11 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin, että käsitykseni Jacksonista ei muuttunut. Huonommaksi se ei ole voinut enää 1990-luvun jälkeen muuttua.

Enemmän minua ihmetyttää, miten kukaan vanhempi ihminen voisi yllättyä tämän dokumentin tapahtumista. Jackson kuitenkin oli näistä poika-asioista puistattavan avoin.

Vierailija
7/11 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti nuoremmalle polvelle tämäkin oli uusi juttu. Johan tuota vatvottiin roskalehdissä vuosikymmeniä sitten. En ole katsonut dokkaria kun ei kiinnosta. T. MJ:n ikätoveri

Vierailija
8/11 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän häntä edelleen ruumiina, kiitos kysymästä.

Vierailija
9/11 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysärillä jo tiedettiin, mitä MJ tekee hississä, joten ei dokumentti muuttanut mitään.

Vierailija
10/11 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka voi uskoa elokuvaan?

Vierailija
11/11 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael otti omansa, ei mahda mitään.