Mitä teet juuri nyt ja viihdytkö?
Kommentit (10)
Tulin juuri töistä kotiin ja olen juomassa ensimmäistä kaljaa. Viihdyn erittäin hyvin.
Töissä ja odotan yhden ajon valmistumista. En viihdy.
Jos ohjelma toimisi niin kuin pitää, niin olisin jo kotona. Aloitin työt jo klo 8.00 ja teen virallisesti 6 tunnin päivää. Ylitöistä ei makseta eikä niitä korvata vapaana.
Juon kermakahvia ja syön Fazerin mustikkapiirasta. Taustalla pyörii Jordan Petersonin haastattelu jungilaisuudesta. Alhaalla kadulla hurisee lakaisuauto. Aurinko paistaa. Viihdyn.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kitutunti töissä, toisessa ikkunassa avoimena päivän viimeiset työjutut. En pääse vielä lähtemään, kun pääsen tänään puolison kyydissä kotiin eikä hän ehdi hakemaan ennen neljää.
Viihdyn. Jumppasin ja joogasin, nyt syön thaikeittoa ja roikun palstalla. Taistelen itseni kanssa otanko kahvin kanssa jäätelöä vai jätänkö pakastimeen.
Illalla menen elokuviin.
Kiitos kysymästä, en viihdy juuri nyt. Vietän paria välituntia töiden suhteen, olin kohteessa nro 1 ja kohta lähden kohteeseen nro 2. Henk.koht avustaja. Paska palkka, paskat ehdot. Ihan kiva työ. Mutta lähden heti kun löydän mitään omaa alaa liippaavaa. En ihmettele miksi monet sote-alalla väsyy.
Tulin just himaan, syön leipää Aura juustolla, surffailen netissä, luen netti-iltistä, kuuntelen musaa ja palstailen eri keskustelufoorumeilla. Avoinna 6 sivulehteä.
Tulin töistä ja söin proteiini suklaavanukkaan ja 10min päästä lähden lenkille.Sen jälkeen loppuilta rennosti. En nyt sanoisi että viihdyn mutta voisi huonomminkin viihtyä.
Poden räkäflunssaa kotona, olo on sinänsä ihan ok yleistä vetämättömyyttä ja jatkuvaa niiskuttelua lukuunottamatta. Ruoka ei juurikaan maistu, mutta söin silti äsken vähän kirsikkatomaatteja. Nyt vaan istuskelen sängyssä, palstailen ja surffailen netissä. Viihdyn ihan hyvin, koti on minun turvapaikkani ja on ihana olla ihan rauhassa ja yksin. Nopea imurointi saattaisi ehkä lisätä viihtyvyyttäni, mutta sen ehtii huomennakin.
Palstailen. Tulin juuri piharöistä.
En mää viihtymisestä tiedä. Pohdin mitä tänään syödään, syönkö jo, lähdenkö ostamaan lisää ruokaa.
Menenkö? Menenkö jo?
Sinccis