Mä varmaan matkustan eniten suomalaisista.
Käyn vuoden aikana noin 6-8 krt ulkomailla. Enkä tarkoita nyt Tallinnaa ja Tukholmaa. Matkustan hyvin useasti. Käyn paljon Euroopassa. Monet ihmettelee mun mojovia lentopisteitä, joita on jopa 3000 pistettä finskin kautta. Olen varmasti suomen ykkönen. Voisin antaa haastiksen vink vink
Kommentit (14)
Vau, oikein 6-8 kertaa vuodessa? Sitten kun käyt 6-8 kertaa kuussa, voit tulla tänne paukuttelemaan, etkä vielä sittenkään ole edes lähelle Suomen 'ykkönen'. Pari sataa matkapäivää vuodessa pitää ainakin olla että pääsee edes kisoihin.
6 kertaa vuodessa paljon?! No nythän vitsin murjaisit.
No ei kukaan ihminen matkusta 200 päivää vuodessa. Mulla tulee päiviä sellainen 40-50 vuodessa ja takuulla matkustan eniten Suomessa. Kertoohan mun lentopisteetkin jo totuuden tollo.
Minä taas varmaan vähiten. En ole käynyt kuin Ruotsissa, enkä nyt muutamaan kuukauteen edes ulkona.
Haastis, vink vink.
Uijui, oot seksikäs. Saanko nuolla sun lentopisteitä?
Timo Soini on matkustanut vuodesta 2015-> eniten suomalaista.
Vierailija kirjoitti:
No ei kukaan ihminen matkusta 200 päivää vuodessa. Mulla tulee päiviä sellainen 40-50 vuodessa ja takuulla matkustan eniten Suomessa. Kertoohan mun lentopisteetkin jo totuuden tollo.
merimiehet helposti
Et pääse edes lähelle Green Peacen edustajia.
Mun veli perheineen matkustaa ulkomailla 350 päivää vuodessa.
No totuus on että matkustan eniten. Lentopisteetkin kertoo totuuden. Sas pistetään on jopa 400 pojoa.
hupsu <3