Ärsyttää ihmiset jotka yrittää tuppautua seuraan ja sitten pahoittavat mielensä kun sanoo sille ettei ole tervetullut
Kahden kaverin ja siskon kanssa päätettiin tehdä reissu Barcelonaan. Veljen rasittava tyttöystävä kuuli tämän aikeen ja yritti päästä mukaan.
Minulle se ei käy, kuulemma nyt se on surullinen ja masentunut. Nyt sitten veli syyllistää minua ja minä muka olen itsekäs paha ihminen. Siis mitä vit*ua? Mistä lähtien reissuun on pitänyt ottaa mukaan käytännössä tuntemattomia ihmisiä?
Kommentit (5)
Minua aina ihmetyttää nuo Seuraan tuppautuja ihmiset. Eikö ne tajua, huomaa, älyä että heitä ei siedetä?
Miten se veljesi tyttöystävä edes viihtyisi sellaisella matkalla minne sitä ei ole haluttu?
Joo onhan noita... ja sitten itkevät täällä että ovat hyljeksittyjä ja täysin kastittomia eikä kukaan halua geitö edes seuraksi. Tosin yksi tommonen totesiksin sitten lopuksi ettei varmaan saisi olla täällä kun hoitajat ovat sanonet ettei hänen kuuluisi mennä ihmisten seuraan....
Kultaiset käyttäytymissäännöt koskevat minusta molempia osapuolia.
Jos on henkilö, jota ei toivota mukaan, hänen seurassaan on epäkohteliasta puhua matkasta tai siihen liittyvistä jutuista ollenkaan.
Toisaalta tämän veljesi tyttöystävän tulisi olla saattamatta teitä kiusalliseen tilanteeseen pyytämällä mukaan. Ennemmin hän olisi voinut vain sanoa iloisesti: "Kuulin, että olette lähdössä matkalle" ja sitten toivoa, että itse pyydätte hänet mukaan. Jos näin ei käy, hänen olisi tyydyttävä siihen.
En tiedä, miten asian hänelle olet ilmaissut, mutta et varmaankaan kovin kohteliaasti, jos hän kerran pahoitti mielensä noin.
Ihme että kukaan viitsii sun kanssa lähteä yhtään mihinkään.