Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa nykyään käydä lääkärissä, jos mitään ei löydy tulee olo että olen turhaan vienyt aikaa. Tämä on alkanut sen jälkeen, kun hoitoonpääsy hankaloitui

Vierailija
02.04.2019 |

Kun on tapellut puhelimessa itselleen lääkärinajan, toivoo kovasti että saa jonkinlaisen diagnoosin. Muuten tuntuu että lääkäri katsoo syyllistävästi.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan voin varata helposti netistä ihan parilla klikillä.

Vierailija
2/15 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten syvällisesti lääkäri ylipäänsä tutkii? Nykyään vaan tuijottavat tietokonetta ja jos ei vastausta sieltä löydy, potilas pihalle ja annetaan juurikin ymmärtää, että turhaan veit aikaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Kun närkästyneen kuuloinen hoitaja lopulta uskoo että  tarvitset oikeasti sen lääkärinajan, toivot että sinulta löytyy isorokko ja ebola jotta et vaikuta turhasta vinkujalta.

Vierailija
4/15 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten syvällisesti lääkäri ylipäänsä tutkii? Nykyään vaan tuijottavat tietokonetta ja jos ei vastausta sieltä löydy, potilas pihalle ja annetaan juurikin ymmärtää, että turhaan veit aikaa. 

Kyllä minulle on ainakin aina tehty kokonaisvaltainen verenkuva ja lisäkokeita oireiden mukaan.

Vierailija
5/15 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raapii päätään, sanoo kaiken olevan olevan hänen mieleestään ihan kunnossa ja lähettää kotiin saatesanoin "tule takaisin jos ei helpota". Pätee kaikkeen, mitä ei voi heti nähdä ja todeta ongelman ydintä (esim. ihottuma, murtunut nilkka).

Vierailija
6/15 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini suvussa on paljon syöpää ja pelkään, että minä kuukahdan seuraavaksi kun kivut tississä kuitataan lihasjumiksi, vatsassa ärtyväksi suoleksi ja väsymykseen käsketään syödä rautaa.

Vierailija
7/15 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla onnellinen, jos mitään ei löydy.  

Vierailija
8/15 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini suvussa on paljon syöpää ja pelkään, että minä kuukahdan seuraavaksi kun kivut tississä kuitataan lihasjumiksi, vatsassa ärtyväksi suoleksi ja väsymykseen käsketään syödä rautaa.

Silloin kannattaa liiotella oireita ja käyttää käänteistä psykologiaa, "ei tämä varmaan mitään ole, mutta oksentelen usein, ruokahalu on kadonnut, ulosteessa on verta, näen kaksoiskuvia. Auttaisikohan Burana?"

Hoidon saaminen on Suomessa taitolaji.

Vierailija
9/15 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit olla onnellinen, jos mitään ei löydy.  

No ei se nyt ihan noinkaan mene. Jokinhan ne oireet on aiheuttanut. 

Vierailija
10/15 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kannattaa liiotella oireita ja käyttää käänteistä psykologiaa, "ei tämä varmaan mitään ole, mutta oksentelen usein, ruokahalu on kadonnut, ulosteessa on verta, näen kaksoiskuvia. Auttaisikohan Burana?"

Vielä parempi on oksentaa verta lääkärin kengille. 

Vierailija
11/15 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä parempi on oksentaa verta lääkärin kengille. 

Totta, kannattaa laittaa punainen väripanos kielen alle ennen vastaanottoa, jos verta ei muuten irtoa.

Vierailija
12/15 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajan voin varata helposti netistä ihan parilla klikillä.

Terveyskeskukseen?

Vierailija
13/15 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oireesi ovat niin mitättömät että ei tarvitse lääkäriä. Kyllä meilläpäin saa ajan kun vain pyytää.

Vierailija
14/15 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen huomannut, vielä 10 vuotta sitten ei lääkärit tuntuneet läheskään niin syyttäviltä ja ärsyyntyneiltä kuin nykyään...Ja täällä pienessä itäsuomalaisessa kaupungissa hoitaja päättää, tarvitseeko potilas lääkäriä, ennenkuin lääkärille pääsee, on mentävä sairaanhoitajan vastaanotolle :/  Muuten ei mitään mahiksia lääkärille, tämä siis kunnallisella, pätee myös sairaalan päivystykseen jos joutuu menemään

Vierailija
15/15 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin samaistua!!

Minulla on ollut monta kk närästystä kunnes päätin että nyt hankin nexium reseptin etc.

2 viikon kuurin jälkeen edelleen jatkuvaa päivittäistä röyhtäilyä ja vieläkin kelailee että soittaakko vai ei vielä lääkärille lisätutkimuksista.Pitäis siis olla terveysasemalle yhteydessä jos oireet vaan jatkuu...MUTTA kun ei haluaisi mennä sinne "turhaan" jos mitään erityistä syytä tälle ei löydy.

Olispa rahaa niin menis vaan yksityiselle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi