Kuka oikeasti haluaa "alfoja" eli koko kylän miehiä?
Ei ihme, jos monet naiset jättäytyy pois seurustelukuvioista. Alfat polkee mitä voi ja loput kitisee ja käyttää päihteitä.
Kommentit (17)
Lady näkee ulkokuoren ja sen päälle liimatun ihastuneen käytöksen. Ei alfat kehuskele kuin panoille.
Ai alfa tarkoittaa samaa kuin koko kylän mies :DDd ok
Jotenkin taas mammalla jäänyt ajatus jonnekki matkalle. Jos mies on pannut koko kylän kanssa, niin eikö se ole silloin ole kelvannut aika monelle? Se, että sinä et halua olla joukon jatkona ei muuta tätä tosiasiaa. Toisaalta tällä asenteella menetät myös mahdollisuuden arvostella niitä kitisijämiehiä, jotka eivät halua "juoksunsa juossutta" naista. Koska silloinhan sinun käytös olisi räikeän kaksinaismoralistista?
Kaatajamiehet on todellinen turn off, juoksisin kovaa karkuun. Tuollaiset kaiken liikkuvan panijat ihan sukupuolesta riippumatta ovat itsetunnoltaan arveluttavia tapauksia.
Esim. minä. En halua mitään seurustelusuhteita vaan vain yhden illan juttuja. Nämä alfat on usein ihan parhaita siihen: itsevarmoja, osaavat jutut naisen kanssa, eivät ujostele, eivät ripustaudu...
Vierailija kirjoitti:
Esim. minä. En halua mitään seurustelusuhteita vaan vain yhden illan juttuja. Nämä alfat on usein ihan parhaita siihen: itsevarmoja, osaavat jutut naisen kanssa, eivät ujostele, eivät ripustaudu...
Voihan niiden kanssa seksiä harrastaa, jos tautiriskit ei hirvitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan niiden kanssa seksiä harrastaa, jos tautiriskit ei hirvitä.
Onhan kortsut keksitty (joo, ei ole sataprosenttinen suoja kaikkia tauteja vastaan mutta erittäin hyvä kuitenkin oikein käytettynä), eikä se tautiriski ole mitenkään poissuljettu vaikka kumppani olisi harrastanut seksiä vain yhden ihmisen kanssa aiemmin.
Alfa ei ole häntäheikki. Eikä häntäheikki Alfa.
Vierailija kirjoitti:
Alfa ei ole häntäheikki. Eikä häntäheikki Alfa.
Monille kyllä Alfan synonyymi on pelimies
No näinhän se on että moni loppuviimein pettyy näihin alfauroksiin, kun ei suhde sitten ole mitä odotti. Muut miehet on paljon enemmän suhdemateriaalia.
Terveisin. Nainen
Tässä on hyvä artikkeli aiheeseen liittyen.
https://karppaajansuositukset.blogspot.com/2014/10/seksuaalinen-markkin…
Minusta alfa ei tarkoita mitään kaikennussijaa. Tuntemani alfa on oikeasti komea ja varma, korkeasti koulutettu, hyväkäytöksinen sekä sujuva ja asiallinen juttelija. Mutta ei mikään lirkuttelija ja teeskentelijä. Ennemminkin vakaa ja luotettava, periaatteen mies ja sosiaalisesti normaali.
Tämä alfa ei kyllä panisi kaikkea, mikä liikkuu, vaan panostaa laatuun. Eikä kyllä asu missään ”kylillä.”
No onko ne Omegat sitten sellaisia hinteliä, hiljaisia ja pelokkaita, jotka arpovat, että uskaltaako tuolle naisihmiselle sanoa päivää. Ja mitäs jos se tilanne meneekin ohi? Huomasiko se, että tässä vähän häntä kattelen leipähyllyllä? Vai ajatteleeko se, että silmäni muuten vain harittaa? Enpä taida tänäänkään tehdä mitään, hakekoon akat itse meikäläisen, tuon kultakimpaleen, pois kämpiltään. Eivätpä tiedä, mitä menettävätkään. Senkin halvat h-rat, alfojen poljettavina ovat illat kaiket! En olis halunnutkaan, hyi.
Vierailija kirjoitti:
Minusta alfa ei tarkoita mitään kaikennussijaa. Tuntemani alfa on oikeasti komea ja varma, korkeasti koulutettu, hyväkäytöksinen sekä sujuva ja asiallinen juttelija. Mutta ei mikään lirkuttelija ja teeskentelijä. Ennemminkin vakaa ja luotettava, periaatteen mies ja sosiaalisesti normaali.
Tämä alfa ei kyllä panisi kaikkea, mikä liikkuu, vaan panostaa laatuun. Eikä kyllä asu missään ”kylillä.”
Tämä!
Minulle on ollut aina turn off, jos mies on on pannut koko kaupungin naisten kanssa. :D En voi käsittää näitä miehiä, jotka ihan innoissaan selittävät että seksikumppaneita on kertynyt jo kolminumeroinen määrä. Hyh.