Onko miehelläsi tapoja tai periaatteita, jotka vaikeuttavat sinun elämääsi?
Minun miehelläni on. Miten sinä reagoisit? Tässä nyt viimeisin esimerkki asiasta: Lapsella oli harrastuksen vuoksi meno sellaiseen paikkaan, missä hän ei ollut ennen käynyt ja hän arasteli sinne löytämistä. Mies sanoi vievänsä hänet. Autolla matkaan olisi mennyt 10 min sinne ja 10 min takaisin, sitten mies olisi ollut puolitoista tuntia kotona, ja sitten taas haku 10 min suuntaansa. Edellisenä iltana lapselle ja hänelle tuli riita, jonka seurauksena mies sanoi, että hän ei lasta sinne kuljeta, menköön itsekseen. Koska lapsen oli ehdottomasti mentävä paikalle, poisjäänti ei ollut vaihtoehtona, minä jouduin lähtemään hänen kanssaan, jotta hän löytäisi perille. Itselläni ei ole ajokorttia, joten matkaan meni julkisilla melkein tunti suuntaansa ja jouduin odottelemaan puolitoista tuntia paikan päällä, eli yli kolmen tunnin reissu kyseessä.
Kommentit (2)
Ajokortittomuudesta en tietenkään syytä miestäni. Tämä kyseinen tapaus nyt oli vain yksi esimerkki. Vaikka olisin vienyt lapsen autolla, mieheni "rangaistus" lapselle olisi silti kohdistunut minuun. Kyseisenä iltana minun piti tehdä ruoat valmiiksi seuraaville päiville, enkä olisi voinut niitä aloittaa kesken kuljetusreissujen juurikaan, vaan vasta sen jälkeen. ap
No, ensinnäkään, sinun ajokortittomuutesi ei ole miehesi vika. Joten siitä et voi miestä syyttää, että sinulla ja lapsellasi meni niin kauan matkoihin. Mutta kyllä mies toimi itse myös lapsellisesti.