Fyysisesti raskas työ ja jaksaminen
Työni on tehtaassa ja siihen kuuluu painavien esineiden nostaminen, kantaminen, siirtely, raahaaminen ja työntäminen, tolkuton määrä edes takas kävelyä ja pienempien asioiden keräily ja pakkaus. Olen työpäivän jälkeen aivan loppu. Tänään jaksoin vaivoin siivota kotona ja loppuajan olen makoillut puoli unessa sohvalla. Palkkakin on huono. Yritän löytää kevyempiä töitä, mutta aika heikolta tuntuu. En oikeasti jaksa kohta enää yhtään. Harmittaa kun olen yksinhuoltaja ja kaikki vapaa-aika menee lasten kanssa ja koen syyllisyyttä kun en jaksa heidänkään kanssa touhuta.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Paljon palkka?
Alle 1800€
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon palkka?
Alle 1800€
Ap
No miten olisi siivous?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon palkka?
Alle 1800€
ApNo miten olisi siivous?
Ja kuvittelet siivouksen olevan kevyempää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon palkka?
Alle 1800€
ApNo miten olisi siivous?
Ja kuvittelet siivouksen olevan kevyempää?
Se ei ole kevyttä työtä, mutta nostelua ja raahaamista ei ole. Kuvitelmia ei ole, koska olen itse tehnyt.
Olen tehnyt joskus siivoustöitä, eikä ne olleet niin raskaita hommia läheskään. Se työ oli lähinnä pitkäveteistä ja vastenmielistä. Jotain muuta siis hakusessa.
Ap
Samalaisen ongelman parissa itse olen. Olen etsinyt jo kauan kevyempää työtä. Olisi kiva, jos joskus jaksaisi viettää aikaa esim teinieni kanssa. Ei millään löydy muuta työtä, olen aivan puhki. Työpäivän ajan ole hiestä märkä ihan vaan kun olen raatanut niin paljon. Tämä on niin kamalaa. En oikeasti jaksa mutta kun mitään konkreettista mistä esim lääkärille vois valitta, ei vaan ole. Kai siksi, kun nukun aina.
Trukkikurssille ja varastoon. Palkka on suurinpiirtein sama. Ehkä jopa paljon enemmän lisien kanssa jos niihin on mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Trukkikurssille ja varastoon. Palkka on suurinpiirtein sama. Ehkä jopa paljon enemmän lisien kanssa jos niihin on mahdollisuus.
Häh? Varastotyökin on helvetin rankkaa. Itse olin joskus Keskon logistiikkakeskuksessa ja vuoron aikana nostelin 3000-4000kg eri kokoisia, painavimmillaan 20kg tavaroita, epämukavissa asennoissa. Ja olen ollut aina hyväkuntoinen. Työvuoron jälkeen jaksanut paljin mitään tehdä, aika meni palautumiseen. Ei kiitos ikinä enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Varastotyökin on helvetin rankkaa. Itse olin joskus Keskon logistiikkakeskuksessa ja vuoron aikana nostelin 3000-4000kg eri kokoisia, painavimmillaan 20kg tavaroita, epämukavissa asennoissa. Ja olen ollut aina hyväkuntoinen. Työvuoron jälkeen jaksanut paljin mitään tehdä, aika meni palautumiseen. Ei kiitos ikinä enää.
Nostelit 4000kg painavia tavaroita? Missä olet töissä ollut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nostelit 4000kg painavia tavaroita? Missä olet töissä ollut?
Olet joko tahattomsti tai tahallisesti typerä. Muut varman tajusivat, että tarkoitin että vuoron aikana tuli yhteensä 3000-4000kg;n verran nosteltua tavaroita.
Mikä oli surkuhupaisaa; tuossa palikkaduunissa ansaitsin paljon paremmin kuin nykyisessä paljon vaativammassa työssäni.
Jaat tämän kokemuksen vähintäänkin tuhansien työssäkäyvien kanssa . Työnantaja ei koskaan ole kysynyt työssä jaksamisesta . Se olisi vähintä , mitä hänen kuuluisi tehdä . Ei tarvitse yhtään ihmetellä irtisanoutumisia ja sairauslomia , jos ei yhtään ole kiinnostunut työntekijöiden hyvinvoinnista .
Kirjastoon? Helppoa ja kevyttä. Voit lukea tai surffailla netissä. Säästyy voimia lasten kanssa olemiseen.
Paljon palkka?