Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko Huutonetissä asioidessanne törmänneet

Vierailija
20.05.2006 |

nikeihin, jotka aina ja aina vaan huutavat samoja tuotteita kuin itse huutaa tai haluaisi huutaa? Jotenkin alkaa vituttaa koko huutonet noiden superhuutajien takia...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen huomasin että se olikin antanut mulle palautetta " neutraali" (!!!!) vaikka itse ei vastannut viestiin ja jätti tuotteen noutamatta. Raivostuttavaa!!!!!!

Vierailija
2/15 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina ikävältä. Kai vastasit hänelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli häntä ottaa päähän jos joku muu huutaja haluaa aina samoja tavaroita kuin hän? Voi kuule, itselläni on " kilpahuutoa" useinkin joidenkin samojen nikkien kanssa, koska esim. tykkäämme näköjään samanlaisista lasten vaatteista ja lapsemme ovat samankokoisia! Itse pistän silloin automaatin sille summalle minkä maksimissaan olen valmis maksamaan. Jos toinen huutaa ylitse niin hän voittaa, enkä jää jälkeenpäin harmittelemaan. Sitten etsin toisen yhtä kivan tuotteen.

Vierailija
4/15 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis läjää lastenvaatetta, mistä pitäis päästä suht iisisti eroon.

Vierailija
5/15 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu niin kohtuuttomalta nuo kirppispöytien hinnat, jos meinaa myydä vaatetta/kenkää max 50 snt, niin niitä tosiaankin saa olla iso kasa, että saa pöydän vuokran edes katettua:) Mutta kaippa sit joskus, olkoon vielä tuolla ullakolla, kerääntyy kokoajan lisää:)

Vierailija
6/15 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten ne ovat kohta siellä korkeammalla hinnalla myynnissä!!! Ärsyttää!!!!

Vierailija
7/15 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun eivät itse osaa etsiä hyviä tuotteita... Tylsää.

Vierailija
8/15 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on kyllä aina samat huutajat. Joskus jatkan huutoa ihan kiusallaan, koska muutama nimimerkki huutaa sitten älyttömiä summia, kun aina haluavat voittaa...

Vierailija
9/15 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tiedän joitan nimimerkkejä joilla samankokoinen tyttö kun meillä ja joskus olen heidän huutojaan katsellut...=) ja huutanut sitten samoja jos olen löytänyt mieluisia! näillä nimimerkeillä myös tosi kiva lastenvaatemaku eli senkin takia olen katsellut... =) mikäs vika siinä? myyjällehän se on vaan parempi!

Vierailija
10/15 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eräältä tietyltä myyjältä huutavat AIVAN MITÄ TAHANSA ja AIVAN MILLÄ TAHANSA HINNALLA... tuntuu joskus todellakin että vaan se voittaminen on pääasia... =/ sitä olen ihmetellyt miten jollain monen lapsen kotiäidillä on varaa huutaa KOKOAJAN jotain älyttömän kalliita juttuja tuolta... =O

Vierailija
11/15 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten ottavat uuden käyttöön kun tulee paljon negaapalautetta

Vierailija
12/15 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maks 15 euron arvoisesta tuotteesta lähes sataa euroa. En tajua...sellasella rahalla, mitä ne huutoihin laittaa voisi varmaan käydä itse shoppaamassa ympäri maailmaa. Huvinsa kullakin ja eihän se mulle kuulu miten ja mihin rahat käytetään.

Vierailija
13/15 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä olen monasti miettinyt, että mitä järkeä on huutaa kilpaa monta päivää ennen kohteen sulkeutumista jos kohteella ei ole hv:ta tai se on ylittynyt. Hinnat nousee pilviin sillälailla. Itse lätkäsen huudon vasta viime minutilla ja hyvällä tsäkällä toiset kohdetta huutanet ei ehdi korottaa ja näin saan tuotteen halvemmalla.

Vierailija
14/15 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten ilmaantui toinen huutaja, joka huusi näiden ed. huudettujen päälle. Lopulta ei tämä uusi huutaja ottanut ollenkaan yhteyttä ja aloin penkomaan mitä on se ensimmäinen huutja huutanut ja sitten tämä toinen. Selvisi, että kyseessä taisi olla saman henkilön nimimerkit. Ensin huudetaan kun näyttää kivalta, ja kun ei näytäkkään niin huudetaan tällä feikkillä yli... nimimerkki kyllä suljettiin kun annoin palautetta...

Vierailija
15/15 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla jo vähän " pipi" . ;))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi