milloin miehillä tulee muotiin korkeat saappaat ja saapashousut?
Siis ne oikein vanhan ajan pussihousut. Olen niin ihastuksissani katsellut vanhoja valokuvia taas.
Kommentit (18)
Odotan miehille sellaista 70-luvun muotia eli tunikoita (isimahalle mainio peitin) ja etutukkia.
Raviradoilta löytyy miehiä joilla se on aina ollut muotia.
Vierailija kirjoitti:
Raviradoilta löytyy miehiä joilla se on aina ollut muotia.
harmittaa kun jotkut tuntuvat pitävän tiettyjä miesten vaatteita heidän yksinoikeutenaan tai ainakin leimaavina
sitten kun kansallissosialistit voittavat vaalit
Uusromantikkojen myötä. Viimeksi 80-luvun alussa.
Älä pidätä hengitystä kuitenkaan odottaessasi.
Vierailija kirjoitti:
Älä pidätä hengitystä kuitenkaan odottaessasi.
hipsterit ovat tuoneet niin monta vanhanaikaista, typerää tai yksinkertaisesti rumaa juttua muotiin että ei tämä ole täysin pois mahdollisuuksien rajoista
Ai sellaiset venäläiset ripaskahousut?
ihan epistä kun naiset saa keekoilla vaikka missä kiiltonahka-korko-saapikkaissa ja perseenkorostuspöksyissä tai minihamosissa mutta kun minä haluaisin maskuliiniset, militaristiset, fetisisoidut perinnehousut ja jatsarit niin heti luullaan vähintään seksuaaliseksi tai etniseksi vähemmistöksi
Vierailija kirjoitti:
ihan epistä kun naiset saa keekoilla vaikka missä kiiltonahka-korko-saapikkaissa ja perseenkorostuspöksyissä tai minihamosissa mutta kun minä haluaisin maskuliiniset, militaristiset, fetisisoidut perinnehousut ja jatsarit niin heti luullaan vähintään seksuaaliseksi tai etniseksi vähemmistöksi
:D
voittaisi ainakin polvista rikki revityt pillifarkut ja tennarit
Keski-Euroopassahan niitä käyttää eräjormat metsästysreissuillaan. Toisilla on pitkät saappaat, toisilla varrettomat kengät mutta pitkät sukat.
vieläköhän jostain edes saisi kotimaisia nahkasaappaita, miesten mallia?
ovat kyllä aivan eri tavalla miehekkäät ja pukevat kuin nykyinen miestenmuoti
palstapersut paljastavat muoti-ihanteensa
Hyvä kysymys!