Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huolissani siskoni lapsen terveydestä.

Tätihuolissaan
01.04.2019 |

Heips! Täältä kirjoittaa 38v huolestunut täti. Olen huolissani siskoni lapsesta. Hän painaa aika paljon. Ikää on 15v pituutta 160.

Olivat sitten käyneet muista syistä lääkäristä ja lääkärissä punnittu. Painoa 84kg. Ihan hätkähdin, että mitä!? Lääkäri on erittäin huolissaan painon noususta. Kuitenkin testien perusteella ei kilpirauhasen vajaatoimintaa tai muita sairauksia.

Tyttö on kuitenkin erittäin passiivinen. Ei liiku ollenkaan, ei ole koskaan liikkunut. Ei syö terveellisesti.

Olen erittäin huolissani rakkaasta siskon lapsestani. Tuossahan pettää terveys kohta. Tyttö alkaa olla todella tuhdissa kunnossa. Itselläni on 13-vuotias poika. Hön on normaali painoinen.
Tyttö on itse huolissaan omasta painostaan, koska ei saa poikaystävää.

Siskoni mieskin, eli lapsen isä on todella huolissaan tyttörestään.

HELP!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän voit olla huolissasi, jos olet . Tuo asia kuitenkin kuuluu lapselle, äidille ja isälle. Sinä olet ulkopuolinen, eikä asia kuulu sinulle.

Vierailija
2/7 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki oma elämä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäväähän tuo on ja tosi hankala tilanne. Mut niinkuin edellinen sanoi jo, et pysty mitenkään vaikuttamaan asiaan. Ehkä voit keksiä jonkun kivan liikuntaharrastuksen sinulle ja siskontytölle ja kokkailla joskus yhdessä terveellisiä ruokia, jos vaikka innostuisi niistä. Muuta et oikein voi

Vierailija
4/7 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten sitten

Vierailija
5/7 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on huolissaan painostaan, KOSKA EI SAA POIKAYSTÄVÄÄ? 13-vuotias? Eikö siinä olisi enemmän syytä olla huolissaan terveydestä.

Vierailija
6/7 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin sisko on kuulemma hyvin huolissaan musta ja mun lapsesta, mutta silti ei auta lapsen kanssa eikä tule esimerkiksi katsomaan minua sairaalaan. Tee jotain jos haluat osoittaa välittämisesi.

Vierailija
7/7 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No otappa vastuu ja alat liikkumaan tytön kanssa. Aloitat huvipuistossa, jossa liikuntaa tulee vaikka koneissa istutaan passiivisesti. Käytte syömässä salaattiannos. Siitä siirryt muihin "lajeihin". Kokeile työ kaikkea, mutta aloitatte kevyesti. Tuolla koolla ja kunnolla joku seinäkiipeily vie motiivin.

Ja aina käyttö syömässä terveellisesti. Kokemusten myötä tyttö alkaa arvostamaan terveellisiä valintoja.

PS.nykyään on pelipaikkoja joissa hiki lentää. Ihan niitä vihattuja tietsikan pelejä, mutta niitä pelataan kropalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi