Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos parikymppinen tyttö ihastuu vanhempaan mieheen, niin eihän sillä ole mitään mahdollisuuksia

Vierailija
01.04.2019 |

Mies voi ehkä pitää tyttösen ihastusta söpönä, mutta kukaan aikuinen mies ei ala keskenkasvuisen kanssa mihinkään. Mies suhtautuu pelkästään isällisen huvittuneesti.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No äläppäs nyt! Kaverini oli 20v kun alkoi seurustelemaan 32v kans ja hyvin menee vieläkin näin melkein 8 vuoden jälkeenkin.

Vierailija
2/18 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sillä, hyvät mahdollisuudet päästä vaihtamaan setämiehelle vaippoja kun on itse vielä virkeä viisikymppinen.

Naisten elinajanodote on huomattavasti pitempi kuin miesten, joten sillä logiikalla kannattaisi valita itseään nuorempi mies eikä vanhempaa.

Mä en ainakaan halua omaishoitajaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis, sinut mainittiin useaan kertaan tuossa legendaarisimmat palstahullut-ketjussa. Siitäkö tällä kertaa innostuit?

Vierailija
4/18 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätiedot Juha Perälältä ja Jukka Hildeniltä.

Vierailija
5/18 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ystävä pariskunta, jossa nainen on miestään 11 vuotta nuorempi. - ovat olleet yhdessä vasta neljäkymmentäkaksi (42) vuotta. 

Vierailija
6/18 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aprillia!

Vierailija
7/18 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan sillä, hyvät mahdollisuudet päästä vaihtamaan setämiehelle vaippoja kun on itse vielä virkeä viisikymppinen.

Naisten elinajanodote on huomattavasti pitempi kuin miesten, joten sillä logiikalla kannattaisi valita itseään nuorempi mies eikä vanhempaa.

Mä en ainakaan halua omaishoitajaksi.

Moniko 62v on vaipoissa? Isä on 72 ja menee vielä kuin nuori mies, ilman vaippoja. Ja kyllä ne vaipat taitaa tulla naisille ennemmin, kuin miehille, sori vain.

Ja miten v*tun sekaisin pitää naisen olla, jos alkaa 20 vuotiaana miettimään, että en mä sun kans ala, jos vaikka 40-50 vuoden päästä pitää olla "omaishoitaja".

Vierailija
8/18 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosialismissa nuoret naiset iskee vanhempia miehiä, koska järjestelmästä ei pääse pois muuten. Maissa missä on oikeasti korkea elintaso, ei nuoret teinit iske vanhoja pappoja auton tai jonku hikisen kämpän vuoksi.

Vierailija
9/18 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosialismissa nuoret naiset iskee vanhempia miehiä, koska järjestelmästä ei pääse pois muuten. Maissa missä on oikeasti korkea elintaso, ei nuoret teinit iske vanhoja pappoja auton tai jonku hikisen kämpän vuoksi.

Näinkin. - Toisaalta, eikö esimerkiksi pohjoismaisen "hyvinvointivaltion" ideaaleja ole myös se, että jokainen saa valita ja päättää itse kenen kanssa haluaa asettua parisuteeseen ja kenen ei. Se, että joku haluaa elää ja olla itseään nuoremman tai vanhemman kumppanin kanssa ei ole minulta pois. Mitä vanhemmaksi olen tullut, niin sitä enemmän ikä on vain viitearvo siitä, että minulla ja jollain toisella saattaisi olla jotain puolin ja toisin jaettavaa ja annettavaa tai sitten olla olematta.  

Vierailija
10/18 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun edellinen miesystävä oli 12 vuotta vanhempi (itse olin 20v silloin) ja ei meillä ollut mitään ongelmaa tuon ikäeron kanssa. Oon aina pitänyt vanhemmista miehistä.

Vierailija
11/18 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäerohullu sai uudet traumalääkkeet.

Vierailija
12/18 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mene kyllä noin. Järjestään miehet on kiinnostuneimpia huomattavastikin nuoremmista naisista. Parikymppisenähän tämä ei vielä näy, mutta 40-50 -vuotialla kyllä. He haluavat edelleen mieluummin niitä parikymppisiä naisia. 

Vierailija
13/18 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vanhemmat miehet yleensä just halua nuoremman naisen

Vierailija
14/18 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painu ikäerohullu vitt uun!

Vierailija
15/18 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö vanhemmat miehet yleensä just halua nuoremman naisen

Joo mutta harvempi nuori nainen haluaa reippaasti vanhemman miehen

Vierailija
16/18 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärässä olet. Olin vähän päälle kaksikymppinen, kun mieheni kanssa tavattiin, hän yli neljäkymmentä silloin. Ja vielä ollaan 14:n vuoden jälkeen yhdessä! Että silleen...KUKAAN EI VOI TIETÄÄ TOISTEN PARISUHTEESTA MITÄÄN, JOTEN ÄLÄ OLETA TAI YLEISTÄ!!

Vierailija
17/18 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi olla mahdollisuus, riippuu onko hän ulkoisesti ja luonteeltaan tämän miehen mielestä kiinnostava. Ja kyllä parikymppinen on aikuinen ihminen vaikka löytyykin haihattelevampia ja vastuuntuntoisempia yksilöitä, kuten kaiken ikäisistä.

Itse olen parisuhteessa itseäni 13 vuotta nuoremman miehen kanssa. Kyllä näitä ikäeroja on molempiin suuntiin vaikka minkälaisia ihan hyvissä rakkauteen pohjautuvissa suhteissa.

Vierailija
18/18 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi