Aliexpress tilaajat?
Minulle kävi eilen niin että maksutapahtuman jälkeen tuli sivu missä olisi pitänyt mennä varmentamaan maksu omalta pankiitililtä. En uskaltanut sitä tehdä ja ostotapahtuma tilttasi.
Poistin sitten tämän kesken jääneen oston ja tein uuden oston eikä enää vaatinut pankissa varmennusta.
Onko muilla vastaavia kokemuksia? Säikähdin sitä että oliko tuo omalle tilille meno oman pankin halu vai jotain muuta.
Vai oliko aito pankin ilmoitus varmennuksesta koska tein eilen aika mona ostosta ja näytti epänormaalilta pankin kannalta.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti maksoit luottokortilla ja sille piti tehdä ylimääräinen varmistus oman pankin sivujen kautta?
Minun pitää tehdä ylimääräinen varmistus lähes poikkeuksetta ja enemmän minä olisin sinuna huolissani niistä ostoksista, jotka eivät vaatineet varmistusta.
Juuri näin, mutta säikähdin ettei ollut pankista lähtöisin.
ap.
Ilmeisesti maksoit luottokortilla ja sille piti tehdä ylimääräinen varmistus oman pankin sivujen kautta?
Minun pitää tehdä ylimääräinen varmistus lähes poikkeuksetta ja enemmän minä olisin sinuna huolissani niistä ostoksista, jotka eivät vaatineet varmistusta.