Miksi miehet tuhlaavat aikaa naisen kanssa, jota eivät koskaan kehu?
Miesystäväni kehuu ylisanoin muita naisia ja etenkin näitten takapuolia. Tehnyt mieli monta kertaa sanoa, että 'Mikset sitten ole tuon kanssa, vaan tuhlaat aikaasi mun kanssa? ".
Kun olen masentunut hänen hehkutuksistaan muitten ulkonäöstä, niin saan vaan osakseni lopulta vihapuuskan, ja syyttelyä käytöksestäni. Itse en ole ikinä kehunut muiden miesten ulkonäköä tai mitään, edes kostomielessä, koska siitä seuraisi vaan lisää ilkeilyä.
Kommentit (15)
Moukka kun kehuu muita sinulle. Mutta en omalta mieheltäni kehuja kaipaa, ollaan ihan muista syistä yhdessä. En kyllä kaipaa kehuja keneltäkään muiltakaan (ystäviltä, pomolta tms), kai mulla sitten vaan on ärsyttävän hyvä itsetunto enkä vertaile itseäni jokaiseen vastaantulijaan.
Koska ne ei saa niitä kehumiaan.
Suosittelen jättämään tuollaisen ja etsimään paremman.
Exäni ei kehunut muita eikä minua. Pyrki lyttäämään jos laittauduin yhtään. Hän olikin hyvin mustasukkainen. En antanut lytätä itsetuntoani vaan päästin menemään.
Minusta olisi kauheaa olla sellaisen ihmisen kanssa, joka kehuisi jatkuvasti. Kun nytkin tuntuu lähinnä vaivaannuttavalta jos minua kehutaan jostain. Mutta toisaalta en kyllä sitäkään kestäisi, että avoimesti vertaisi minua muihin tai haukkuisi jatkuvasti. Sellanen "älä sano mitään"-juttu olisi jees.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen jättämään tuollaisen ja etsimään paremman.
Noh, ilmeisesti ihminen kuolee näillä perustein sukupuuttoon. Itse en ainakaan tiedä yhtäkään miestä/parisuhdetta, jossa ei asia olisi näin.. Ehkä miehet vois kasvaa aikuisiksi tai lopettaa perään kuolaamisen. Ja ne miejet, joiden tiedän jumaloivan vaimoaan, pettävät tilaisuuden tullen. Kehuilla yrittävät hyvittää tekojaan.. Nais parat...
Vierailija kirjoitti:
Itse mietin samaa usein. Ehkä se ulkonäkö sitten toisaalta kiinnostaa ja vetää puoleensa mutta suhde ei kiinnosta kauniin naisen kanssa?
Kaunista naista on heidän ajatuksenjuoksunsa mukaan vaikeampaa alistaa, koska kauniilla naisella on enemmän vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen jättämään tuollaisen ja etsimään paremman.Noh, ilmeisesti ihminen kuolee näillä perustein sukupuuttoon. Itse en ainakaan tiedä yhtäkään miestä/parisuhdetta, jossa ei asia olisi näin.. Ehkä miehet vois kasvaa aikuisiksi tai lopettaa perään kuolaamisen. Ja ne miejet, joiden tiedän jumaloivan vaimoaan, pettävät tilaisuuden tullen. Kehuilla yrittävät hyvittää tekojaan.. Nais parat...
Suomalaiset meinaavatkin kuolla sukupuuttoon.
Mulla oli yksi, joka aluksi kehui ja sitten ei enää. Lähdin siitä suhteesta, kun alkoi tuntua että ei se pidä enää kauniina.
Eikö kysymys ole pikemminkin "miksi mies kehuu muita naisia kumppanilleen?"
Eihän tuollaiselle käytökselle voi olla mitään viatonta, positiivista syytä, kun kerran on selvää ettet siitä pidä.
Onko tuo suhde muka minkään arvoinen kun toinen yrittää tuottaa sinulle tarkoituksella pahaa mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi kauheaa olla sellaisen ihmisen kanssa, joka kehuisi jatkuvasti. Kun nytkin tuntuu lähinnä vaivaannuttavalta jos minua kehutaan jostain. Mutta toisaalta en kyllä sitäkään kestäisi, että avoimesti vertaisi minua muihin tai haukkuisi jatkuvasti. Sellanen "älä sano mitään"-juttu olisi jees.
Miksi? Eikö se olisi tavallaan kiva olla suhteessa, jossa molemmat kehuisivat ja puhuisivat positiivisesti toisistaan? Oma ex kehui tosi harvoin, mutta eipä toisaalta kyllä tullut kehuttua itsekään häntä usein. Toivon, että seuraava mies jonka löydän on vähän hövelimpi kehuissaan ja haluaisin itsekin oppia kertomaan toiselle mitä kaikkea hänessä arvostan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse mietin samaa usein. Ehkä se ulkonäkö sitten toisaalta kiinnostaa ja vetää puoleensa mutta suhde ei kiinnosta kauniin naisen kanssa?
Kaunista naista on heidän ajatuksenjuoksunsa mukaan vaikeampaa alistaa, koska kauniilla naisella on enemmän vaihtoehtoja.
Höpön löpö, ei pidä paikkansa, ensinnäkin kuka nyt on oikeasti kaunis. Ja sitten nimenomaan oikeasti kaunis ihminen joutuu kokemaan paljon kaikenlaisia hankalia asioita, tilanteita, ennakkoluuloja, ihmisiä ja siinä ei kovin moni kaunis ihminen välttämättä pysy ihan vahvana. Kummallista käsittää tämä asia yleensäkään alistamisena ja sekin että kauniilla olisi enemmän vaihtoehtoja, aika laskelmoivaa ja ahdistavaa.
Olen kehunut naista ja saanut sen parhaan kehun minkä mies voi saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen jättämään tuollaisen ja etsimään paremman.Noh, ilmeisesti ihminen kuolee näillä perustein sukupuuttoon. Itse en ainakaan tiedä yhtäkään miestä/parisuhdetta, jossa ei asia olisi näin.. Ehkä miehet vois kasvaa aikuisiksi tai lopettaa perään kuolaamisen. Ja ne miejet, joiden tiedän jumaloivan vaimoaan, pettävät tilaisuuden tullen. Kehuilla yrittävät hyvittää tekojaan.. Nais parat...
Mielummin kuolisin sukupuuttoon kuin olisin tollaisen miehen kanssa.