Roni back komea?
Kommentit (22)
Lol, mää ainakin katson ja oon 9-luokal
Mikä juttu tämä on? Kaveri oli tuossa neljäntähden illallisjutussa ja ihan tuiki tavallinen kaveri, hyvin hajuton ja mauton. Silloin kun mä olin lapsi fanitettiin komeita laulajia ja leffatähtiä.
Roni, miksi kysyt Vauva-palstalla, että oletko sinä komea vai et?
No enpä usko, että kyseinen jäbä ulkonäkönsä vuoksi on tunnettu. Monikaan suosittu suomitubettaja ei ole erityisen komea, joten jospa muut tekijät vaikuttais.
Vierailija kirjoitti:
No enpä usko, että kyseinen jäbä ulkonäkönsä vuoksi on tunnettu. Monikaan suosittu suomitubettaja ei ole erityisen komea, joten jospa muut tekijät vaikuttais.
Ei kai se muutenkaan ole kovin tunnettu. Toisin kuin te teinit kuvittelette, aikuiset ei kovin paljon katsele tubettajia. Ronin tiedän siitä linnake-ohjelmasta. Sellainen pitkä venkula tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Super hot😍😛😛😜ja pitkä!!😯😏
N13
Pitkä on joo. Naama.
Aneeminen, karismaton tyyppi. Ärsyttävä ääni joten ei sovi televisioon.
Hirveen kiva ketju. Maria Veitola yökylässä -ohjelmassa kertoo miten on kärsinyt ulkonäöstään ja hävennyt sitä. Kehtaattekin.
Vierailija kirjoitti:
Liian laiha, rumat kasvonpiirteet ja ärsyttävä ääni. Mieluummin kuolisin kuin koskisin siihen. Iteppä kysyit.
"Iteppä kysyit", joo niin on ap kysyny 1½ vuotta sitten ja sä nostit ketjun, että saat haukkua ja kertoa mielipiteesi ko. henkilöstä. Mikä ihmisiä vaivaa??!
AV-mammat täällä mollaa Ronin ulkonäköä, mutta Ronilla on kuitenkin kauniimpi tyttöystävä, kuin mitä yksikään näistä mollaavista AV-mammoista on.
Vierailija kirjoitti:
Martti Vainion salattu poika
Onko varma tieto?
Ala-asteikäiset tykkää, yläkoulussa jo out.