Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rahan käyttö kun sitä tulee vähän

Vierailija
30.03.2019 |

Miten muilla pienituloisilla, paljonko saatte säästöön ja miten käytätte rahanne?

Itse en uskalla käyttää yhtään ylijäävää rahaa vaan yritän säästää kaiken mitä voin ja en uskalla säästettyjä rahoja käyttää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä ei ole säästöjä, jos tulot ovat kovin pienet niin tee laskelma mihin rahat menevät: vuokra, vesi, sähkö, muut laskut, ruoka, hygienia. Mieti mistä voit säästää: lihan tilalle kasviksia....

Vierailija
2/9 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat tulot tällä hetkellä pyöreä nolla, joten säästöillä mennään. Sellasta se joskus on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan käyttö minimoitu, tuloja kokonaiset 200 vuokran jälkeen. Hädin tuskin pärjään, säästöön jää satunnainen euro per kuukausi.

ap

Vierailija
4/9 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miksi et hae sossusta rahaa?

Vierailija
5/9 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa mitään säästöön. En ole koskaan saanut.

Vierailija
6/9 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa sossusta, koska on säästöjä (nuorempana olin töissä). Säästöt kiinni rahastoissa, joten niiden nostaminen ei ole fiksua. Kun tällä pärjää, tällä mennään.

Ap

Vierailija
7/9 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Miten muilla pienituloisilla, paljonko saatte säästöön ja miten käytätte rahanne?

> Itse en uskalla käyttää yhtään ylijäävää rahaa vaan yritän säästää kaiken mitä voin ja en uskalla säästettyjä rahoja käyttää.

Miksi ihmeessä säästät pienestä työttömyyskorvauksesta? Jos tarvitset toimeentulotukea, niin nuo rahat pitää käyttää ensin joka tapauksessa.

Vierailija
8/9 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

> Miten muilla pienituloisilla, paljonko saatte säästöön ja miten käytätte rahanne?

> Itse en uskalla käyttää yhtään ylijäävää rahaa vaan yritän säästää kaiken mitä voin ja en uskalla säästettyjä rahoja käyttää.

Miksi ihmeessä säästät pienestä työttömyyskorvauksesta? Jos tarvitset toimeentulotukea, niin nuo rahat pitää käyttää ensin joka tapauksessa.

Koska säästössä on jo rahaa sen verran paljon, etten niistä halua luopua tt-tuen takia. Toisaalta en myöskään halua luopua säästöistäni kuluttaen ne elämääni.

Ap

Vierailija
9/9 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska säästössä on jo rahaa sen verran paljon, etten niistä halua luopua tt-tuen takia. Toisaalta en myöskään halua luopua säästöistäni kuluttaen ne elämääni.

Ap

Oikeesti sulla ei ole yhtään säästöjä eikä tuloja. Elät vanhempiesi siivellä!