Miksi ketään ei somessa kiinnosta köyhän matkustaminen, mutta rikas saa heti tykkäyksiä
Eli matkustin säästöilläni Viipuriin ja laitoin 20+ upeaa kuvaa someen. Vain yksi tykkäys tuli. Sitten näin, kuinka yksi tyhmä kaveri oli taas matkustanut jonnekin kauas trooppiseen maahan. Ihan tyhmiä kuvia, joissa itse keikuloi. Kymmeniä tykkäyksiä oli saanut. Blokkasin hänet ja kaikki tykkää-nappia hänelle painaneet. Älyvapaata porukkaa. Rikas kyllä kiinnostaa, köyhä ei.
Kommentit (24)
En minäkään tykkäisi mistään kuppaisesta Viipurista.
Vierailija kirjoitti:
Ei ketään kiinnosta tylsät maisemakuvat. Kuvaa ensi kerralla niin, että olet itse kuvissa myös.
Oletko hullu?
AP
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tykkäisi mistään kuppaisesta Viipurista.
Taidat olla imbesilli?
AP
Voi harmi! Haluaisin kyllä itse tykätä sinun kuvistasi. Onko sinulla mahdollisesti matkablogia? Minua kiinnostaisi budjettimatkailu. Kannustan sinua tekemään blogin, koska olen varma että kaveripiirisi ulkopuolella on paljon ihmisiä joita matkasi kiinnostavat. Oletko jo liittynyt Pallontallaajiin? Siellä on paljon tietoa meille "köyhille" joille pakettimatkat eivät sovi.
Suomessa matkailu on ok.
Voihan matkustaa vaikka Pöljään, Kristiina Komulainen on sieltä kotoisin. Tai Kärsämäelle, Paula Vesala on sieltä lähtöisin.
He ovat julkkiksia ja siksi erityisiä.
Kyllä näitä paikkoja on, kun vähän miettii.
olet vaan väärä henkilö
rikkaita ja kauniita kannattaa mielistellä jos niiltä sais vaikka rahaa tai seksiä. Taviksilla ei ole luxussomessa mitään osaa
Vierailija kirjoitti:
Suomessa matkailu on ok.
Voihan matkustaa vaikka Pöljään, Kristiina Komulainen on sieltä kotoisin. Tai Kärsämäelle, Paula Vesala on sieltä lähtöisin.He ovat julkkiksia ja siksi erityisiä.
Kyllä näitä paikkoja on, kun vähän miettii.
Mun kaverit ainakin tykkäis jos laittasin 20 kuvaa someen Kärsämäeltä tai Pöljästä.
Usein tykkään matkakuvusta jotka kertoo paikoista joihin itselläni ole mahdollusuutta mennä. Sitten taas jos itsekin olen käynyt jossakin tai on kyse ns tavispaikoista tykkäyksen saa jos kuvista välittyy mukava fiilis. Yleensä ainakin noissa jälkimmäisissä on muutakin kuin maisemia, ihmisiä/ruokaa/tekemistä tms.
Ehkä ihmiset eivät hullaannu paikoista, joissa ovat itse usein käyneet tai kokevat tylsiksi.
Tukholma, Tallinna jne. (itse en ole käynyt Tallinnassa.)
Ihmiset vaan tykkää kiiltokuvista ja epätodellisen näköisistä, muokatuista kuvista ja täytetyistä huulista. Tavallinen, mukava arki ei tunnu eikä näytä miltään. Se on sitä haihattelua..
Mitä väliä sillä on saako tykkäyksiä vai ei? Luulisi että se matka on tärkein asia, etenkin jos ei ole varaa matkustella mielin määrän. Tai enhän mä somesta mitään tiedä kun sitä niin vähän käytän. Matkoilta otan kuvia (jos ylipäätään muistan ottaa) itseäni varten, että voin sitten joskus vuosien päästä niitä katsella, en siksi että laittaisin someen tykkäyksiä kerjätäkseni.
Kuten sanoit, kaverisi ovat älyvapaita. Kuka jaksaa jotain perussuomimuijan stringipersparatiisikuvia, drinkkikuvia, aktiivilomapärstöjä, joissa ei ole mitään oikeaa sisältöä.
Viipuri kuulostaa mielenkiintoiselta!
Mitä siis Facebook illa tekee. Muuta kuin haittaa koko systeemistä. Jos laittaa kuvia ihan kivasta maisemasta. Ajatellaan.
Taas se niitä kuvia tänne tyrkkää.
Tai keskustelusta, siitäkään kukaan välitä.
Pahimpia Facebook issa ovat kuitenkin nämä jotka laittaa niitä: voit voittaa.....ääääh
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on saako tykkäyksiä vai ei? Luulisi että se matka on tärkein asia, etenkin jos ei ole varaa matkustella mielin määrän. Tai enhän mä somesta mitään tiedä kun sitä niin vähän käytän. Matkoilta otan kuvia (jos ylipäätään muistan ottaa) itseäni varten, että voin sitten joskus vuosien päästä niitä katsella, en siksi että laittaisin someen tykkäyksiä kerjätäkseni.
Kukaan ei katsele kuvia vuosien päästä. Tai ehkä: jaa olin tuossa laihempi, nuorempi.....piristävää.
Oletko tullut ajatelleeksi, että tulkintasi on väärä? Ehkä oletkin vain huono kuvaaja. Kaikilla ei ole samalla tavalla esteettistä silmää, ja epäonnistuneet lomakuvat herättävät vain myötähäpeää. Valitettavasti ne, joilla ei lahjakkuutta ole, eivät tätä itse tajua, samalla tavalla kuin heikot laulajat eivät aina tajua lahjattomuuttaan.
Ylipäätään Viipuri maaliskuussa kuulostaa kohteelta, josta on vaikea saada kovin onnistuneita kuvia. Jokin tropiikin kohde sen sijaan näyttää aina hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset vaan tykkää kiiltokuvista ja epätodellisen näköisistä, muokatuista kuvista ja täytetyistä huulista. Tavallinen, mukava arki ei tunnu eikä näytä miltään. Se on sitä haihattelua..
Haihattelua? Kiiltokuvia ja täytettyjä huulia? Ei se, että joskus haluaa nähdä muutakin kuin oman kotikylän, tarkoita, että elämä olisi jotenkin epäaitoa tai että inhoaisi arkea. Arki voi olla hyvää ja mukavaa, mutta moni kuitenkin kaipaa joskus vaihtelua. Samasta syystä katsotaan televisiota ja vaikka luetaan kirjoja.
Vierailija kirjoitti:
Oletko tullut ajatelleeksi, että tulkintasi on väärä? Ehkä oletkin vain huono kuvaaja. Kaikilla ei ole samalla tavalla esteettistä silmää, ja epäonnistuneet lomakuvat herättävät vain myötähäpeää. Valitettavasti ne, joilla ei lahjakkuutta ole, eivät tätä itse tajua, samalla tavalla kuin heikot laulajat eivät aina tajua lahjattomuuttaan.
Ylipäätään Viipuri maaliskuussa kuulostaa kohteelta, josta on vaikea saada kovin onnistuneita kuvia. Jokin tropiikin kohde sen sijaan näyttää aina hyvältä.
Olen erinomainen kuvaaja. Monta kertaa olen ajatellut lähettäväni kuviani kuvakilpailuihin. Oikea selitys on, että monet ihmiset ovat pinnallisia ja köyhän kuvat ei kiinnosta.
AP
Aina on jostain joku köyhä läs ki vinkumassa. Miten se ketään kiinnostaisi?
Ei ketään kiinnosta tylsät maisemakuvat. Kuvaa ensi kerralla niin, että olet itse kuvissa myös.