Miten täällä voi olla noita tosi pitkiä ketjuja, kun minun tekemät avaukset katoavat yleensä viimeistään parinkymmenen kommentin jälkeen?
Tämä ei ole enää normaalien ihmisten keskustelupalsta. Täällä voi yksi henkilö poistattaa mielivaltaisesti ketjuja, joissa on esim. hänelle epämiellyttäviä aiheita. Omista avauksistani katoaa varmaan ainakin 90%.
Kommentit (13)
Onko niistä kahdestakymmenestä kahdeksantoista sinun omia?
Jos pitää kysyä "miksi aina minulle...", kehotan katsomaan peiliin. Syy ei luultavasti ole siinä että koko maailma on sinua vastaan vaan että ihan oikeasti teet itse jotain väärin.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin häviää, kun kirjoittaa, että Jussi Halla-aho on hyvä ihminen.
No yritetään nyt ainekin. Ilmoitin asiattomaksi:)
Tätä täällä aina taivatellaan, eikä kukaan ole yhteenkään vastaavaan ketjuun osannut vastata. En tiedä miten moderointi toimii. Multa hävis kanssa neuvola-ketju ja kasviksiin liittyvä ketju. En käsitä. Ainakaan niissä ei politiikkaa puhuttu.
Mode ei tykännyt aiheista. Syystä tai toisesta.
Aihe voi olla miten köykäinen hyvänsä. Ei vaadita mitään muuta kuin pelkästään se, että ilmiantaja jää väittelyssä alakynteen tai tosiaan joku voi ihan ilkeyttään ilmiantaa ja poistattaa ketjuja, kun ei halua muidenkaan keskustelevan jostain aiheesta.
Olisihan se kyllä miellyttävää, jos jostain voisi etukäteen tietää mistä saa keskustella ja mistä ei. Kun joskus tosiaan häviää ihan tavallisia ruuanlaittoon, kasvatukseen tai lastenhoitoon liittyviä ketjuja. Ilmeisesti niissä on jaettu liian hyviä vinkkejä.
Samaan aikaan satojen viestien mittaiset kuvailut sadismista saavat pysyä. (Minulla ei ole mitään niitä ketjuja vastaan, ne ovat tärkeää vertaistukea, mutta toimivat hyvin tähän vertailuun poistamisen mielettömyydestä.)
Vierailija kirjoitti:
Aihe voi olla miten köykäinen hyvänsä. Ei vaadita mitään muuta kuin pelkästään se, että ilmiantaja jää väittelyssä alakynteen tai tosiaan joku voi ihan ilkeyttään ilmiantaa ja poistattaa ketjuja, kun ei halua muidenkaan keskustelevan jostain aiheesta.
Minuta niissä mun kasvisketjuissa ei ollut mitään väittelyäkään :D Lähinnä vinkkejä. Mutta toki en kerennyt lukemaan sitä kaikkea. Ehkä joku kertoi liikaa asiattomuuksia jostain kurkuista!
Moderoinnin tyyli vaihtelee päivästä ja työvuorosta toiseen.
Täällä vaalitaan vaan sananvapautta tietyissä puitteissa. Ei siitä mitään tule, jos aletaan mistä tahansa keskustelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Moderoinnin tyyli vaihtelee päivästä ja työvuorosta toiseen.
Kuunkiertoa edes mainitsematta.
Niin. Kyllähän tämä palsta on jossain määrin "määräävässä markkina-asemassa", kun palsta on niiin suosittu. Ja koska säännöissä ei kielletä politiikasta puhumista ja silti jotkin aihetta sivuavat ketjut poistetaan, niin se kyllä rajoittaa sananvapautta ja toimii vaikuttimena. Tällainen ohjailu oikeasti voi vaikuttaa esim äänestyskäytökseen, koska mielipiteitä yritetään ohjailla.
Tämäkin häviää, kun kirjoittaa, että Jussi Halla-aho on hyvä ihminen.