Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arki uuvuttaa minut täysin ja tarkoitan nyt ruuan laittoa, sekä siivoamista. En ole masentunut, vaan ADHD jolle edes läälkitys ei tuonut toivottua "boostia"

Vierailija
29.03.2019 |

Imuroi joka päivä, edes hiekat eteisestä. Lakanat, milloin viimeeksi ne on vaihdettu? Jääkaappi on likainen. Ikkunat ovat likaiser. Vessanpytty on likainen. Olohuoneen lattialla on legoja , en jaksa enää hokea että kerätkää lelut kun ei siitä ole hyötyä. Pyykkikori pullistelee likapyykeistä, narulla on vanhat jo kuivina mutten jaksa laittaa kaappiin vaan otan siitä. Kerran viikossa saan tarmonpuuskan, jolloin hinkkaan kaikki keittiön tasot rätillä ja imuroin koko asunnon. En minäkään mikään sika ole, usein mietin että yäk mutten saa asialle tehtyä mitään . Kerran loikin vissiin kaksi viikkoa keittiön lattiassa ollen mehutahran , johon sukka otti kiinni, yli kunnes sain pyyhittyä pois. Usein nolottaa, mitä lapsen kaverit miettivät.

Toinen ikävä asia on ruoka , sen suunnitelu ja valmistelu. Ilman lapsia napsisin kylmiä nakkeja ja joisin energijuomaa päälle, mutta lasten haluan saaavan kunnon kotiruokaa. Joka kyllä usein on makaronimössö tai makkarakastike ja pussimuussi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin oma kirjoitus. ADHD täällä myöskin. Itse pärjään niillä kylmillä nakeilla mutta ehkä sinun kannattaisi hakea apua, kun on lapsiakin.

Vierailija
2/8 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taitaa olla roolisi vielä hakusessa. Noiden luettelemiesi asioiden hoito kuuluu ihan normielämään ja nakit ja energiajuomat ei. Tiedät ettei nuo ole ok ruokaa joten sitten et enää osta niitä.

En ole konmarittaja,mutta se voisi olla paikallaan silloin, kun on vaikeuksia hallita kaaosta.

Sairaudesta huolimatta kannattaa yrittää valita oikea tie. Muuten lapsetkin oireilevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta siivouspalveluita?

Vierailija
4/8 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lääkitys ole mikään taikanappi, joka maagisesti saa arjen katoamaan. Ja jos tuntuu että lääkitys ei ihan oikeasti toimi, niin lääkärille miettimään onko se oikeanlainen.

Vierailija
5/8 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ADHD:n pitäisi olla touhukas puuhastelija?

Vierailija
6/8 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla taitaa olla roolisi vielä hakusessa. Noiden luettelemiesi asioiden hoito kuuluu ihan normielämään ja nakit ja energiajuomat ei. Tiedät ettei nuo ole ok ruokaa joten sitten et enää osta niitä.

En ole konmarittaja,mutta se voisi olla paikallaan silloin, kun on vaikeuksia hallita kaaosta.

Sairaudesta huolimatta kannattaa yrittää valita oikea tie. Muuten lapsetkin oireilevat.

Huomaa, että siellä puhuu nentti. adhd EI pysty vain "ottamaan itseään niskasta kiinni". 

Olen itse 46v adhd-nainen, kolmen äiti jolle on vieläkin todella vaikeaa saada edes kerran viikossa imuri käteen. 

Vierailija
7/8 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, jos on ADD. Siinä ihminen  jää jumiin, vaikuttaa haaveilijalta . ADHD:t taas ovat niitä joilla on tuhat rautaa tulessa ja aina hommat kesken.

Vierailija
8/8 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitähän kyllä puuhastelee vaikka mitä, mutta ne hommat jää puolitiehen, kun jatkuvasti tulee uutta asiaa mieleen ja sitten aloittaa niitäkin. Minulla ei tosin ole diagnoosia, mutta olen lukenut aiheesta paljon ja lukemani viittaa tuohon. Myös eräs stimulantti rauhoitti minua, tuli ihmeellinen hiljaisuus päähän ja pystyin keskittymään.