Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko suhteen vielä "pelastaa", KOKEMUKSIA

Vierailija
27.03.2019 |

Kaipaisin erityisesti kokemuksia asian tiimoilta, mutta muutkin viestit ovat tervetulleita..

Olemme etääntyneet miehen kanssa. Emme pahasti, mutta en esim. enää mene halailemaan häntä samaan tapaan kuin aiemmin. Hän on tämän huomannut, ja itse tullut jopa aiempaa enemmän halaamaan, pussaamaan.

Häntä ei kiinnosta seksi, ja minusta tuntuu, etten kelpaa hänelle tai olen huono. Tästä syystä olen pysynyt etäämpänä, kun en tiesä, haluaako hän minut oikeasti lähelleen (pusut ja halit, seksistä puhumattakaan).

Hän ennemmin pelaa ja tekee muuta, mm. käy syömässä roskaruokaa ja juomassa kavereidensa kanssa.

Onko kellään ollut seksin suhteen samanlaista tilannetta? Miten olette sen hoitaneet?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla tehdä selvä aloite seksissä. Et taida edes muistaa milloin viimeksi olisit sen tehnyt jos ikinä

Vierailija
2/14 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mielestäsi te olette etääntyneet. Mies tulee halaamaan ja pussaamaan jne vaikka sinä itse et sitä tee enää. Ja sinä epäilet että häntä ei kiinnosta seksi. Millä perusteella?

Miksi et itse mene lähelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mielestäsi te olette etääntyneet. Mies tulee halaamaan ja pussaamaan jne vaikka sinä itse et sitä tee enää. Ja sinä epäilet että häntä ei kiinnosta seksi. Millä perusteella?

Miksi et itse mene lähelle?

Olen koittanut tehdä aloitteita, mutta aina joko väsyttää tai on muu syy jättää välistä. Pelata voi yömyöhään, mutta seksiäei voi harrastaa koska "sitten ei jaksa herätä".

En viitsi enää mennä lähelle, koska torjuminen tuntuu aina vain pahemmalta. Olen päättänyt antaa hänen tulla itse tekemöän aloitteen kun haluaa, sillä en halua painostaakaan.

Etääntymisellä tarkoitin sitä, etten itse mene hänen lähelleen. Ja sitä, ettei seksiä enää ole.

Vierailija
4/14 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aqualung my friend, its only me.

Vierailija
5/14 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi vinkki. Ootko puhumista koittanut?

Kuulostat aika nuorelta.

Vierailija
6/14 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villi vinkki. Ootko puhumista koittanut?

Kuulostat aika nuorelta.

Olen 25v.

Olen puhunut hänen kanssaan useasti, mutta mitään ei tapahdu. Viimeksi sain muutamia lauseita irti, ja ne oli "kyl mä haluun sua", "sua panettaa enemmän ku mua", "oon nii väsy taas" ja "pitää parantaa".

Mikään ei ole kahessa viikossa muuttunut, tosin en halua sitäkään, että hän harrastaa seksiä väkisin.

Semmosta.

Vierailija
7/14 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huutaisin sängystä että "Nyt saat ana se peli pois ja viereen että voidaan nus sia, haluan sua NYT"

Vierailija
8/14 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä huutaisin sängystä että "Nyt saat ana se peli pois ja viereen että voidaan nus sia, haluan sua NYT"

"Nyt _saat_" ja "haluan sua NYT" eivät merkkaa paskakaan.

Kokeiltu on.

Ap

Vierailija
9/14 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että tuota voi pelastaa. Valitettavasti. Peliriippuvainen pysyy itsekkäänä aina eikä ennusta hyvää jos jo noin nuorena kun hormonien pitäisi vielä toimia, hivelee laitteita mieluummin kuin naista. Etsi joku terveempi mies rinnallesi. Loppuelämä seksitöntä elämää on ankea.

Vierailija
10/14 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos kaikkesi olet koittanut eikä mies edes tule vastaan niin on sulla oikeus luovuttaa ja lähteä.

Jokaisella on oikeus tuntea itsensä halutuksi ja jokaisella on myös velvollisuus panostaa parisuhteeseen vielä kun sellainen on.

Kysy mieheltä ihan hypoteettisesti, mitä tekis jos lähtisit, muuttuisiko sen elämä muuten kun että pelaisi vielä enemmän.

Itse varmaan koittaisin ensin puhua ja lähtisin pariksi viikkoa pois kokonaan ilman yhteyksiä, joskus vasta tauko tai ero herättää jos niikseen on.

Vierailija
11/14 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että tuota voi pelastaa. Valitettavasti. Peliriippuvainen pysyy itsekkäänä aina eikä ennusta hyvää jos jo noin nuorena kun hormonien pitäisi vielä toimia, hivelee laitteita mieluummin kuin naista. Etsi joku terveempi mies rinnallesi. Loppuelämä seksitöntä elämää on ankea.

En usko peliriippuvuuden olevan oikea sana, vaan ehkäpä laiskuus. Onhan seksi fyysisempää kuin pelaaminen.

Olen lähdössä viikonlopuksi pois, katsotaan, muuttuuko mikään niin lyhyessä ajassa.

Ap

Vierailija
12/14 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko peliriippuvuuden olevan oikea sana, vaan ehkäpä laiskuus. Onhan seksi fyysisempää kuin pelaaminen.

Olen lähdössä viikonlopuksi pois, katsotaan, muuttuuko mikään niin lyhyessä ajassa.

Ap

Jestas! Jos kyse on pelkästä ”laiskuudesta” (en viitsi olla kumppanini kanssa joten pelaan), juokse nyt jo pois ja kovaa! Eihän sellaisen vetelyksen kanssa voi saavuttaa mukavaa elämää mitenkään.

Vierailija
13/14 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskaruoka ja juopottelu eivät tee hyvää ihmisen fyysisille ominaisuuksille.

Vierailija
14/14 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan oikeassa olette.. Katsotaan, tapahtuuko muutoksia nyt, kun vloppuna olen pois. En usko, mutta eikös epätoivoiset aina mieti näin :D