Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

poikani nukutettiin. Miksi sen jalat nousi ylös ja ylävartalo yhtäkkiä. Ihan kuin olisi sähköllä isketty :(

Vierailija
27.03.2019 |

Oli hurjan näköistä. Vähän niinku jäykistyi. Pojallani on hammasraudat ja kieli painui kitalakea vasten niin lujasti, että leikkautui kielen lihasta läpi. Oli pitkään kipeä. Mikä lääke se oli voinut olla?
Anestesia lääkäri oli paikalla ja huomasi kun säikähdin ja sanoi, että tuo lääke on "karvas" ja sen vuoksi teettää tuota.
Miksi lapselle antaa niin karvasta lääkettä?
Lapsi kyllä heti nukahti, ihan niin ku ois humautettu

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kieli painui kitalakea vasten niin lujasti, että leikkautui kielen lihasta läpi"

"Anestesia lääkäri oli paikalla ja huomasi kun säikähdin ja sanoi, että tuo lääke on "karvas""

Kieli silpoutuu ja lääkäri puhuu lääkkeistä maun mukaan? Taidat itse olla nukutuksesta toipumasta.

Vierailija
2/12 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"kieli painui kitalakea vasten niin lujasti, että leikkautui kielen lihasta läpi"

"Anestesia lääkäri oli paikalla ja huomasi kun säikähdin ja sanoi, että tuo lääke on "karvas""

Kieli silpoutuu ja lääkäri puhuu lääkkeistä maun mukaan? Taidat itse olla nukutuksesta toipumasta.

et oo tainnu ite koskaa olla  leikkaussalia lähelläkään. Siellä tapahtuu asioita jotka ei oo ihan jokapäiväisiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

et oo tainnu ite koskaa olla  leikkaussalia lähelläkään. Siellä tapahtuu asioita jotka ei oo ihan jokapäiväisiä

Kuka tahansa ajokunnossa oleva olisi otsikossa maininnut "kouristuksen" tuollaisen epämääräisen höpötyksen sijasta.

Vierailija
4/12 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lihakset rentoutui voimakkaasti kerralla. Tiedäthän kun on nukahtamassa ja lihakset nytkähtelee. Nyt oli voimakkaampi koska lääkkeillä aiheutettu.

Vierailija
5/12 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, kertoo paljon arvostuksesta poikaasi kohtaan kun käytät sanaa "sen", olisikohan "hänen" ollut parempi ilmaus?

Vierailija
6/12 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittoivat vahingossa sähkötuoliin

Vierailija
7/12 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittoivat vahingossa sähkötuoliin

Ai kamala 😁 toinen on huolissaan hei!

Vierailija
8/12 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoittivat millilitrat ja milligrammat.

Vierailija
9/12 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, kertoo paljon arvostuksesta poikaasi kohtaan kun käytät sanaa "sen", olisikohan "hänen" ollut parempi ilmaus?

Jaa, minä en huomannut yhtään "sen " sanaa, vaikka luin aloituksen useamman kerran?

Vierailija
10/12 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, minä en huomannut yhtään "sen " sanaa, vaikka luin aloituksen useamman kerran?

Otsikkoa et tainnut lukea?

Vierailija
11/12 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on kerran nukutettu, kun polvea operoitiin.  Nukutuksesta kun heräsin, joku niistä leikkauksessa mukana olleista sanoi, että olipa kova homma. Jalka oli kuulema yrittänyt vääntäytyä koko ajan voimakkaaseen rotatioon.

Olin vähän että hä, mutta sen verran tokkurassa, etten jaksanut juttua sen kummemmin miettiä. Hätäilin vain terkkarista lainaamieni kyynärsauvojen perään .

Vierailija
12/12 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut on kerran nukutettu, kun polvea operoitiin.  Nukutuksesta kun heräsin, joku niistä leikkauksessa mukana olleista sanoi, että olipa kova homma. Jalka oli kuulema yrittänyt vääntäytyä koko ajan voimakkaaseen rotatioon.

Olin vähän että hä, mutta sen verran tokkurassa, etten jaksanut juttua sen kummemmin miettiä. Hätäilin vain terkkarista lainaamieni kyynärsauvojen perään .

Siks yritetään paikallispuudutuksella tehdä raajojen leikkaukset. Ja sä et oo hereillä vaan humautuksessa. Niin ku monet sitä pelkäävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan