Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ois uskonut, että nään tänkin päivän että mieheni mulle valehtelee.. :(

Vierailija
19.05.2006 |

On useamman vuorokauden putkeen töissä, tuli eilen alkuillasta kotiin megakrapulaisen näköisenä ja -oloisena. Kun myöhemmin illalla kysäisin, että onko pukannut krapulaa niin kehtas kirkkain silmin tokaista, että " ei" .

Ihan kun en kaikkien näiden vuosien jälkeen näkis että sillä on kankkunen. Illalla tulleesta tekstarista jo huomasin, että kuppilassa ollaan. Mulla ei oo mitään sitä vastaan, jos vapaailtana baarissa käy mutta miksei sitä hitto vie voi sanoa?

Ja juu, en usko että naisreissuilla on ollut mutta mieleen vaan tulee, että mitä kaikkea muuta se on mulle valehdellut? :( Pikku asiahan tämä on, mutta en olis uskonut että se noin sujuvasti pystyy valehtelemaan - ja mä kun oon aina pitänyt sitä maailman luotettavimpana tyyppinä. Helvetin kusipää.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tosi iso ja vakava asia jos pitää alkaa noin törkeesti valehtelemaan ja noin " vähäpätösestä" asiasta. Mitähän se salailee sulta, vannon että on jotain rankempaa kuin pelkkä illanvietto. Ota selvää ja kysy suoraan, sano että näet että puhuu pXXXaa TAI kyttää ja käräytä se.

Vierailija
2/2 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpahan sulla iso ongelma... oikeesti uskotko, että sun mies on niiden prosenttien joukossa, jotka ei petä... hah... onhan nää nähty...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi