Michael Jackson lavasti oman kuolemansa?
Etsikää YouTubesta video ”Does this video prove Michael Jackson is alive and well?”
Tämä on täysin aukoton todiste. Videon tekstitys kertoo sen. Miksi kukaan joka ei ole MJ, nostaisi kassin naaman eteen? Tilanne ei ole lavastettu, koska henkivartijat ovat oikeasti MJ:n henkivartijoita, nähty aiemmin. Kyllä MJ haluaa nähdä maailmaa välillä edelleenkin, oletti että hiljainen ranskalainen katu olisi yöllä aivan tyhjä. Mutta siellä olikin tubettajia.
Kommentit (23)
ei mun tarvi mitää videoo kattoo. Mä sain viime viikolla paremman todisteen MJ:n elossaolemisesta, kun Elvis soitti mulle ja sano: "Kuule Pena, tiätsä, että MJ asuu nykyään minun kartanossani". No en ensin uskonu, mutta Elvis lähetti Hit.lerin hakemaan mut limusiinillaan kartanolleen, jossa rupateltiin MJ:n kanssa. Paluukyydin sain Kurt Cobainilta.
Vierailija kirjoitti:
ei mun tarvi mitää videoo kattoo. Mä sain viime viikolla paremman todisteen MJ:n elossaolemisesta, kun Elvis soitti mulle ja sano: "Kuule Pena, tiätsä, että MJ asuu nykyään minun kartanossani". No en ensin uskonu, mutta Elvis lähetti Hit.lerin hakemaan mut limusiinillaan kartanolleen, jossa rupateltiin MJ:n kanssa. Paluukyydin sain Kurt Cobainilta.
Keittikö Diana teet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keittikö Diana teet?
Ei valitettavasti. Diana oli kiireinen, eikä päässyt tapaamiseen. Sen sijaan A.Einstein oli varannut pari pullollista Glühweinia, joten aika rattoisaa oli.
Vierailija kirjoitti:
Äälä leiki vakavalla asialla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä leikitä, vaan puhutaan vakavasti. Lähes kaikki nuo edellä mainitut ovat oikeasti vielä elossa. A.H, jonka koko nimeä ei voi täällä mainita, elelee tälläkin hetkellä Kuun pimeällä puolella. Vain Diana on oikeasti kuollut ja häntä näytteleekin usein kaksoisolento, jotta luotaisiin mielikuva, että hän on elossa. Tosin Diana ei kuollut 1997, vaan 11.9.2001. Hän matkusti salanimellä pohjoistorniin osuneessa koneessa.
No hah hah. Lavastettu tilanne ja kuka tahansa on voinut esittää Maikkelia!
Vierailija kirjoitti:
No hah hah. Lavastettu tilanne ja kuka tahansa on voinut esittää Maikkelia!
Osaatko lukea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä leikitä, vaan puhutaan vakavasti. Lähes kaikki nuo edellä mainitut ovat oikeasti vielä elossa. A.H, jonka koko nimeä ei voi täällä mainita, elelee tälläkin hetkellä Kuun pimeällä puolella. Vain Diana on oikeasti kuollut ja häntä näytteleekin usein kaksoisolento, jotta luotaisiin mielikuva, että hän on elossa. Tosin Diana ei kuollut 1997, vaan 11.9.2001. Hän matkusti salanimellä pohjoistorniin osuneessa koneessa.
Kuun pimiä puoli?
Ihan en vain ymmärrä että miksi liikkuisi aivan täysin entisenlaisissa vaatteissa ja lookissa kuolemansa jälkeen...
Siksi ei oikein vakuuta, vaikka hänen elävän toivoisinkin.
Jäi kiinni siltsun diilerin laporingissä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan en vain ymmärrä että miksi liikkuisi aivan täysin entisenlaisissa vaatteissa ja lookissa kuolemansa jälkeen...
Siksi ei oikein vakuuta, vaikka hänen elävän toivoisinkin.
Ehkä koki sen omakseen, teki sen kun luuli että katu on täysin tyhjä. Aikamoinen riskinotto kyllä.
Kasvokirurgi on voinut luoda kaksoisolennon joka tapettiin.
Michael itse elää Brasiliassa poikien ympäröimänä ja nauttii hetkestä.
joo, se asuu nykyään Elviksen naapurissa
Uskoohan suurin osa vieläkin että Hitle. r teki itsemurhan vaikka oikeasti eleli Argentiinassa muistaakseni 70-luvulle asti, jolloin ilmeisesti oikeasti kuoli.
Varmaan sen takia ettei joudu enää oikeuteen vastaamaan tekosistaan.