Isän vaimo kuoli 45 vuoden liiton jälkeen ja tuolla se katselee alle 30-vuotiasta puhelinneitoa?
Äiti pyörii haudassa. Eivät varmasti tapaa uudestaan "taivaassa".
Kommentit (15)
Pitäis sulkea tv aina kun on joku alle 60v ruudussa.
Tunnen tällaisen ihmisen. Isäänsä käy toisaalta sääliksi, toisaalta onneksi tytär itse katkaisi välit lopullisesti, niin saa isänsä rauhassa jatkaa elämäänsä ja nauttia niistä viimeisistä vuosistaan uuden rakkauden kanssa.
Jos miehellä on rahaa, rahanahneet haaskalinnut ovat kyllä kimpussa. Voisit hakea miehelle virkaholhoojaa, niin johan "tyttöystävät" häipyvät. Jos on ollut aviossakin 45 vuotta, on pakko olla ikäloppu höperö.
Onko sinulla omaa elämää vai oletko luuseritrolli.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on rahaa, rahanahneet haaskalinnut ovat kyllä kimpussa. Voisit hakea miehelle virkaholhoojaa, niin johan "tyttöystävät" häipyvät. Jos on ollut aviossakin 45 vuotta, on pakko olla ikäloppu höperö.
Mistä lähtien 63-vuotias on ikäloppu höperö?
Appiukko jäi leskeksi 11 vuotta sitten ja kiinnostui kovasti seuranhakupalstoista, joista löytyi kauniita nuoria naisia, jotka etsivät aikuisen miehen seuraa. Appiukko oli 75v ja rupatteli illat pitkät erilaisten naisten kanssa. Paljonhan se maksoi, mutta rahaa oli ja puhuminen on aika vaaratonta. Ongelmia tuli siinä vaiheessa, kun olisi pitänyt lähettää näille naisille rahaa tai mennä tapaamisiin mitä ihmeellisempiin pikkukahviloihin itärajan reunalle. Appi toimi kuin paraskin nigerialaiskirjeiden kirjoittaja eli keksi aina uusia tekosyitä sille, että ei päässyt lähtemään. Milloin poika varasti autonavaimet, milloin pankista haetut setelit unohtui sinne pankitiskille.
Omasta mielestä hän vain jutteli naisille, ei ollut aikomustakaan viedä vihille, vaikka muutama nainen kosi ! puhelimessa ja lähetteli vähäpukeisia kuvia.
18-25 on naisen paras ikä. Sellaisen kaikki miehet haluaa omasta iästään ja statuksestaan riippumatta. Mutta koska kaikki eivät voi sellaista saada, kysyntää riittää niille ikälopuille 26+ jämämuijillekin. Mutta tiedätte itsekin, ettette ole kenellekään se ykkösvaihtoehto.
Isän kuollut vaimo katselee alle 30-vuotiasta puhelinneitoa? Selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kun alat vittuilemaan, niin se jää sinun viimeiseksi maanpäälliseksi teoksesi. Tulen selvittämään sinun ip-osoitteesi ja lähiosoitteese. Sitten tulen asuntosi sinään moottorisahalla ja teloitan sinut haulikolla k uoliaaksi, s aatanan h uoran v ittu.
Eli oikea vastaus oli... luuseritrolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kun alat vittuilemaan, niin se jää sinun viimeiseksi maanpäälliseksi teoksesi. Tulen selvittämään sinun ip-osoitteesi ja lähiosoitteese. Sitten tulen asuntosi sinään moottorisahalla ja teloitan sinut haulikolla k uoliaaksi, s aatanan h uoran v ittu.
Ja nyt sinä kuolet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hui rupes ihan pelottaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt sinä kuolet.
LOL
Tuu vaan moottorisahaileen mun ovea, sehän ei herätäkään yhtään huomiota. Ennen kuin sinä pääset mun ovestani läpi, olen jo revolverillani lopettanut selkeästi mielenvikaisen ja väkivaltaisen tunkeilijan. Ei muuta kuin siivoustiimi paikalle viemään paskat pois.
Näin on. Isäsi olisi pitänyt mennä samaan arkkuun ja sulkea kansi perässään. Sinun mieliksesi tietenkin.