Olen toinen nainen
Tällaisessa tilanteessa. Viime vuonna tapasin kivan miehen. Hän kertoi heti olevansa naimisissa, vaimon kanssa muuten sujuu mutta ei seksielämää ollenkaan. Vaino oli ehdottanut, että hoitaisi tämän asian jossain muualla, olisi hänelle suuri helpotus ettei tarvitsisi säälistä antaa.
Minä etsin tuolloin tavatessamme seksisuhdetta, pitkä parisuhde kihlattuni kanssa oli päättynyt.
Nyt ollaan tämän miehen kanssa tapailtu suunilleen kerran viikossa ja molemmille noussut muutakin tunteita kuin pelkkä seksiin liittyvä kiihko.
Onko täällä samassa tilanteessa olevia, mitä olisi nyt järkevä tehdä? Lopettaa suhde samantien? Vai katsoa mihin tämä vie?
Kommentit (2)
Minäkin olen toinen nainen. Ollut jo kaksi vuotta. Aluksi se oli pelkkää seksiä, nyt ollut jo vuoden verran paljon enemmän, mutta sanotaanko näin kliseisesti että eihän se mies perhettään jätä ja sen olen hyväksynyt.
Tämä on nyt vähän ohis, mutta eniten ehkä on alkanut ihmetyttää se kotona oleva vaimo, joka ei (muka) oikeasti ymmärrä miehensä elelevän kaksoiselämää. Aivan varmasti hän näkee koirani karvat miehensä vaatteissa, haistaa oudon tuoksun miehensä tullessa kotiin, ymmärtää ainakin osittain että jokin on vinossa (mies on kova stressaamaan ja on nukkunut viime kuukaudet todella huonosti, on laihtunut ym.) jne. Vai onko sitä sitten ihan oikeasti vaan niin sokea toiselle 25 vuoden yhteiselon jälkeen?
Jep. Saan varmasti nyt palautetta kuinka olen sitä ja tätä ja tuota, ja kuinka olen voinut tehdä niin ja näin ja noin, mutta itse olen kuitenkin vapaa ihminen.
Jos on sovittu pelkästä seksistä, niin sit se on pelkkää seksiä. Etsi uus pano ja jatka siitä. Eipähän jää rikkoutunut parisuhde sun omatunnolle.