Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ikuisesti kahdestaan laulu

10.04.2013 |

Saako toi A. Wiskarin "ikuisesti kahdestaan" biisi jonkun muukin itkemään?

Kuuntelin sitä biisiä tänään ja sitten yhtäkkiä rupesi kyyneleet vaan valuma...On kyllä tosi kaunis biisi mutta samalla myös surullinen, ku meilläki vauvatoive ja ei ole onnistunut vielä :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän, minua se itkettää aina ja samalla ahdistaa, miten joku laulu voi osua näin paljon :( vauvaa yritetty jo kauan ja takana 1 keskenmeno..mieheni minulle sanoi kun alettiin yrittämään vauvaa, että rakastaa mua, eikä ole lähdössä minnekkän vaikka vauvaa ei ikinä tulisikaan, vaikka se on se mitä hänkin haluaa maailman eniten, mitenköhän on??

Vierailija
2/3 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulleki mies sanoi että ei jätä minut sen takia :) Kyllä me lapsi jotenki saadan,vaikka sit adoptoimalla tai nykyän on kyllä niin paljon mahdollisuuksia saada lapsi. Kyllä se jotenki onnistuu :) Mutta ku mä oon sellainen että mä en malttaa odottaa...haluan heti ja nyt!

Lääkärilleki on niin pitkät jonot, joka kertaa pitää odottaa noin 2-5 kk että taas pääse lääkärin vastaanotolle :(

Tää taida olla ainoa biisi mikä saa mut joka kertaa itkemään....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin saa itkemään tuo biisi. Kerran olin autolla reissussa ja radiosta tuli tuo biisi. Ei auttanut muu kuin pysähtyä itkun ajaksi ja sitten taas tsempata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä