Epäilyttävä spermantarjoaja netissä.
Olen törmännyt netissä tälläiseen epäilyttävään henkilöön, joka on kirjoittanut varmaan jo satoja spermantarjoamisviestejä ympäri nettiä. Lähes päivittäin tulee uusia. Laitan tähän alle tietoni mitä olen hänestä löytänyt. Jos joku taitava nettisalapoliisi osaisi jatkaa työtä ja saataisi nämä kuvottavat viestit loppumaan. Hän nimittäin on tarjonnut spermaansa "yhdyntä- tai muumimuki menetelmällä" myös vauvakuumeileville teineille teiniäidit-palstalla, sekä ehdottanut tapaamista 17-vuotiaalle frettiään myyvälle tytölle netitse.
Ilmoittelee aktiivisesti spermaviestejään ainakin neljästä eri sähköpostiosoitteesta.vauva-@suomi24.fi, kultakaloja@suomi24.fi, gypsy84@suomi24.fi, sekäsateenkaari25@suomi24.fi. Ilmoituksia löytyy myös puhelinnumerolla 0449667400.
Jättänyt kymmeniä, ellei satoja viestejä ympäri nettiä jo ainakin vuodesta 2007. Tuolloin ilmoitellut kaupunkikirppiksellä nimellä "Riku".
Hänen viestejään on helposti löydettävissä netistä, joissa on kirjoitellut kaaleet-, ja romanipalstoille treffi-ilmoituksia, joissa kertoo olevansa päälle 40-vuotias romanimies Mikkelistä.
Osassa spermailmoituksiaan hän sanoo itse haluavansa lapsen, toisissa taas kirjoittaa "auttaneensa" useita naisia. Osa on otsikolla "haluatko tummahkon lapsen".
Googlettakaa " "-merkkien välissä nuo sähköpostiosoitteet ja katsokaa kuinka monta kuvottavaa ilmoitusta löytyy. Ilmiantakaa kaikki nuo viestit, ja ilmoittakaa mikäli vielä uusia sähköpostiosoitteita tältä henkilöltä löytyy. Hänen viestinsä on helppo tunnistaa kirjoitusasusta (tai siis siitä, ettei hän osaa kirjoittaa).
Suomi24-palstalta on poistettu jo kymmenittäin hänen viestejään ja silti lähes päivittäin tulee uusia. Varoittakaa naisia tästä aina hänen jättämänsä viestin perässä, ettei vaan joku mielenhäiriössä suunnittele henkilön tapaamista. Ilmoittakaa myös jos löydätte muita hänen käyttämiään osoitteita.
Todella epätoivoinen ja epäilyttävä henkilö. Mielestäni jo siinä mittakaavassa että poliisi voisi tsekata tilanteen.
Viestiä saa kopioida eteenpäin.
Mä olen tavannut ja harrastanut seksiä sen kanssa.Ei kertonut ikää mulle. : /