Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaverit eivät pidä mitään yhteyttä?

Vierailija
07.04.2013 |

Mulla on ollut useampikin kaveri, jonka kanssa ollaan pidetty tyyliin 2-3 vuotta suht tiiviisti yhteyttä, mutta sitten yhtäkkiä kaverit vaan kaikkoaa mun elämästä.

Onko minussa joku vika johon ne sitten parin vuoden päästä kyllästyy? Mikähän tämä vika voisi olla?

Jos en itse pistä kavereille viestiä, niin en usko, että he ottaisivat itse mitään yhteyttä. Otan siis itse yhteyttä ehkä kerran kolmessa kuukaudessa, joten en ahdistele koko aikaa. Osa kavereista on kyllä hävinnyt kuin maan alle selittämättä mitään. Osa sentään vastaa tekstareihin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla eri ikäpolvea, en ikinä ota yhteyttä tekstarilla, vaan soitan.

Vierailija
2/6 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen sä kakkonen olet? Mä olen 40 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet varmaan ap niitä, jotka koko ajan vaan valittaa asioista. Jos et onnistu hankkimaan itsellesi yltiöpositiivisia oman elämänsä sankareita kavereiksi vaan sellaisia, joilla on omatkin ongelmansa, niin ne ei yksinkertaisesti jaksa kantaa vielä sinunkin murheitasi.

Mä tunnustan reilusti, että olen niitä, jotka ei jaksa. Olen jo vuosia sitten pistänyt välit poikki yhteen ääritapaukseen ja parhaillaan yritän miettiä, voisiko yhdelle sukulaiselle tehdä samoin. On todella väsyttävää, jos toinen ei kerta kaikkiaan ymmärrä, että minä en jaksa kantaa murhetta murheen perään toisen puolesta ilman että tällä olisi edes joskus tarjota mitään elämän valopilkkuja. 

Vierailija
4/6 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla mielestäni ole mitään ongelmia enkä omasta mielestäni valita mistään.

Oikeasti haluaisin ymmärtää, että mikä minussa on vikana.

ap

Vierailija
5/6 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vika ei ole ap sinussa vaan kavereissasi. Poden joskus tuota samaa, ihmisillä vain tuntuu olevan hirveä kiire. Monesti sanovat että olen ajatellut sinua ja soittaa mutta kiire vei mukanaan. En tiedä mitä tehdä, välillä annan vain olla. Kyllä niistä sitten joskus taas kuuluu - tai sitten ei mutta sitten saa ollakin.

Vierailija
6/6 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekevät itseään tärkeiksi valittamalla kiirettään. Tai ehkä ovat löytäneet rikkaampia ystäviä, joista on hyötyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän