Onko kukaan löytänyt kumppania Suomi24Treffi-palvelun
Kommentit (16)
Joo. Seitsenän vuotta sitten tavattiin, nyt naimisissa ja kaksi lasta :)
Jep, yhdessä jo 4 vuotta. 2 vuotta sitten naimisiin, 1 lapsi ja toinen tulossa :).
2 ystävää on löytänyt miehen sieltä, nyt naimisissa ja lapsia.
Itse oon treffaillut sieltä ihan kivoja ja kaikinpuolin ok tavallisia miehiä, en kuitenkaan ketään joka olis siinä mielessä itselleni natsannut.
Mies, laita HYVÄNNÄKÖINEN kuva itsestäsi näkyviin profiiliin, niin sulle vastataan kyllä (kääntäen, ei sieltä rumat tai kuvattomat naisetkaan kummoisia määriä vastauksia saa, maailma on valitettavasti pinnallinen netissäkin). Ja kerro, miksi kiinnostuit juuri kyseisestä naisesta - jos miehen profiilin puolesta ei keksi oikein mitään mitä yhteistä hänen kanssaan voisi olla, niin hyvin harva vastaa.
Kaksi vuotta sitten tapasin Suomi24:n kautta miesystäväni, ja nyt olemme muuttamassa yhteen :)
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 17:55"]
Matti Vanhanen löysi sieltä Ruususen
[/quote]
Oikeesti? :D
Minä, 4 vuotta naimisissa:D Se on siis mahdollista!
Matti Vanhanen löysi sieltä Ruususen
Minä myös, naimisissa ollaan, kaksi lasta. :)
Kyllä! Olen myös löytänyt aviomiehen sieltä, 7v yhdessä :). Lapsi 3v.
Olen minäkin. Nyt neljättä vuotta yhdessä.
Minä viisi vuotta sitten, naimisissa neljättä vuotta.
Minäkin, viisi vuotta yhdessä, lapsi ja talo.
Mä tapasin kihlattuni siellä reilu pari vuotta sitten ja ens kesänä häät :)! hyvä paikka löytää rakkaus!
Jeps, minä löysin sieltä mieheni (naimisissa 3v jo), isäni ja äitini löysivät molemmat sieltä uudet eron jälkeen ja ovat onnellisesti naimisisssa =D
Minäkin löysin sieltä hyvän naisen, naimisissa oltiin 5 vuotta ja lapsikin. Ei sellaisia naisia löydä baarista. Ero tosin tuli, mutta ei se suomi24:n syytä ole.
Kovin vaikeaa se on, koska naiset eivät juuri miehille vastaile. Mahdotonta se ei ole, mutta hyvin, hyvin työlästä ja vaikeaa.