Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En välitä meikata ja laittaa itteeni

Vierailija
03.04.2013 |

Siskoni, joka meikkaa joka päivä ja laittaa hiuksia jo kauppaankin liikahtamisen takia, on koko ajan mulle valittamassa minun elämäntavasta. Minä en meikkaile arkeen. Enkä pidä verkkareita kummempia vaatteita muuta kuin juhla- tai baari-iltoina. Just ja just tukan harjaan. Systerin mielestä pitäisi panostaa omaan ulkonäköön ja olla siisti ja huoliteltu aina ja olisi hommattava tyylikkäämpiä vaatteita. Olen kuulemma naurettavan näköinen ja tulen aina pysymään sinkkuna tämän takia. En minä siis epäsiisti ole ja kulje likaisissa vaatteissa, mutta laiska vaan laittamaan itteäni ja laiska ostelemaan vaatetta.

Mitä mieltä muuta on? Onko tarpeen? Ja miten mahtaa miehet katsoa tällaisia resutyttöjä, jotka eivät viitsi meikkailla ja viettää peilin edessä aikaa kovin paljoa? Ja katsotteko te, meikkinaiset meitä nokan vartta pitkin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi samanlainen ja mulla on kyllä miehiä piisannut. Urheiluvetimissä kuljen lähes aina,ja laitan itseäni ja puen vain kun mennään ulos syömään(enkä tarkoita lähiö pizzeriaa) tms.Joskus vkl voin laittaa vähän meikkiä ja farkut ja paidan.Ja korkkareita käytän vain paremmissa juhlissa. Kukaan ei ole tähän päivään valittanut, paitsi mun kummitäti silloin kun olin alle kouluikäinen, valitti että olen kuin pojankoltiaiset,aina naama mutainen ja hirveissä vaatteissa eikä koskaan mekkoa. Näyttäisi siltä että sama meno jatkuu. Mihin se kissa karvoistaan pääsis vai miten se olikaan...

Vierailija
2/3 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei toisten meikit ja vaatteet kiinnosta. Itse käyn joka aamu suihkussa, pesen ja laitan tukan, meikkaan (töihin enemmän, vapaalla vähemmän), pukeudun kivasti joka päivä. Tunnen itseni pirteämmäksi, raikkaaksi ja nätiksi niin. 

Jos olet tyytyväinen omaan itseesi, miksi välität siskosi mielipiteistä niin paljon? Varmaankin haluat että tuleva miehesi hyväksyy sut tuollaisena, joten ei kannata kauheasti teeskennellä mitään muuta pelkästään saadakseen miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä nyt kyse vaan siitä, saatko miehen vai et? Haluatko muuttaa itseäsi tuon seikan takia? En tarkoita, ettetkö saisi muuttua jonkin verran, jos haluat, mutta pelkästään toisen takia sitä ei voi tehdä.

Löydät varmaankin itsellesi sellaisen miehen (jos siis haluat), joka ei ole niin ulkonäkökeskeinen kuin joku muu. Miksi edes haluaisit sellaisen kumppanin, joka kiinnittäisi koko ajan huomiota sinun meikkaamattomuuteesi ja huomauttelisi siitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi