Kuka haluaa ostaa liikunta ja kulttuuriseteleitä
Eli mulla olisi smartumin liikunta ja kulttuuriseteleitä. Yhden nipun arvo 50e. nippu sisältää 10kpl 5e liikunta ja kulttuuriseteleitä.
Ja kyllä mä tiedän ettei niitä saa myydä,edellisestä duunistani niitä nyt vaan jäi aika paljon kun en niitä käyttänyt. Kaikista nipuista olen itse myös osan maksanut.
Laita maili osoitetta niin vastailen. :)
Kommentit (9)
Siis pääseekö viiden euron setelillä ilmaiseksi 9 euron jumppaan vai joutuuko erotuksen(4euroa) maksamaan itse?
5 € seteli on 5 € arvoinen. Loput voi maksaa sopimallaan tavalla. Älä mieti tätä millään naisen logiikalla.
Pääsee ilmaiseksi jos maksaa kahdella liikuntasetelillä joiden arvo on 10e. Eli 2*5e mutta siinä menettää sitten yhden euron. Kannatan sarja kortteja. Itsekin ostin salille 50krr kortin suoraan. :)
Ei mene mun järkeen että miksi ostaisin 10kpl liikuntaseteleitä joiden arvo on 5e ja maksaisin niistä 50e. Tajauan jos voisin ostaa ne halvemmalla, eli vaikka 20 eurolla.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 12:29"]
Ei mun ole nimettyjä :)
[/quote]
Niihin kirjoitetaan nimi kun ostetaan palveluita ja ne menee siihen seteliin kirjoitetun nimen mukaan työnantajalle sitten. Niissä seteleissä on tunnistenumero jonka mukaan löydetään kenelle ne on annettu ja nimi pitäis mätsätä siihen. Työnantaja voi tehdä asiasta ilmoitusta verottajalle sekä poliisille, kuten käyttöpaikkakin, jos ilmenee että väärä henkilö käyttää työnantajan tarjoamia seteleitä. Niillä ei kannata huijata.
-työnsä puolesta lounas-, liikunta- ja virikeseteleitä käsittelevä
Sarjanumerot on toimitettu Smartumille ja seteleitä ei tosiaankaan voi myydä.
Mitäpä jos vaan aloittaisit liikkumisen? Setelithän käyvät myös elokuviin, kylpylöihin jne.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 12:33"]
Ei mene mun järkeen että miksi ostaisin 10kpl liikuntaseteleitä joiden arvo on 5e ja maksaisin niistä 50e. Tajauan jos voisin ostaa ne halvemmalla, eli vaikka 20 eurolla.
[/quote]
Arvostahan tuossa puhuttiin eikä ostohinnasta. Aloittajalle ne ovat 50€ arvoisia. Noiden parin viestin mukaan muille kutakuinkin 0 €. Siitä vaan tarjoamaan!
Eikös ne ole nimetty? En ole kyllä ostamassa mutta esim. henk. koht. salikortin lataaminen ei saata onnistua.