Jonathan-vaatteet!!!!!!!!!!
Eli minua kiinnostaisi alkaa myymään jonathan-vaatteita kotimyynnissä, onko jollakin tietoa ja kokemusta???Entä muuten jonathan-vaatteista??pitääkä yhtä hyvin kosteutta kuin esim. reimatec ja remu??? Kiitos jo etukäteen jos jollakin tietoa!!
Kommentit (6)
Meillä on kaksosilla toisella Jonathan ja toisella Reimatec. Jonathan on muuten aivan kertakaikkisen ihana, mutta sen vuorikangas ei luista juuri lainkaan. Se on siis paljon työläämpi pukea päälle kuin Reimatec, jossa on joku reikäkankaan tyyppinen vuori. Muuten ovat ihan samanveroisia mielestäni, kosteudenpidossa ei ainakaan ole eroja, kun samassa lätäkössä ovat puljanneet,
Meillä on ihan ensimmäistä kertaa Jonathan välikausihaalari käytössä. Ja olen huomannu saman että siinä vuori on sellanen että jää jotenkin kiinni. Kun jalat työntää lahkeesta niin vuori tulee ulos ja jalka ei tuu kunnolla ulos. Mutta muuten olen tykännyt ja ihastunut Jonathaniin. Mun mielestä olis kiva jos netissä myytäis Jonathania kun aina ei vain jaksa lähteä lasten kans kauppoihin.
4vilja:
Meillä on kaksosilla toisella Jonathan ja toisella Reimatec. Jonathan on muuten aivan kertakaikkisen ihana, mutta sen vuorikangas ei luista juuri lainkaan. Se on siis paljon työläämpi pukea päälle kuin Reimatec, jossa on joku reikäkankaan tyyppinen vuori. Muuten ovat ihan samanveroisia mielestäni, kosteudenpidossa ei ainakaan ole eroja, kun samassa lätäkössä ovat puljanneet,
Ei sivulta www.jesperjunior.fi löytyy myyjät ja palaute sivulle kun jättää viestin halukkuudesta myyjäksi, niin vastaavat.
Hei, ihan sama huomio! Jonathanin vuorikangas ei luista ja haalari on siksi hankala pukea päälle. Remuista meillä on hyviä kokemuksia, ei samanlaista ongelmaa, joten taidan miettiä kahdesti ensi kerralla. Tällä kertaa Jonathanin väri miellytti ja päätimme kokeilla. Muuten tosi hyvä haalari ja pitää housuosasta mainiosti vettä.
miljoona:
Hei, ihan sama huomio! Jonathanin vuorikangas ei luista ja haalari on siksi hankala pukea päälle. Remuista meillä on hyviä kokemuksia, ei samanlaista ongelmaa, joten taidan miettiä kahdesti ensi kerralla. Tällä kertaa Jonathanin väri miellytti ja päätimme kokeilla. Muuten tosi hyvä haalari ja pitää housuosasta mainiosti vettä.
Minä taas tuskastelen välikausi-Remun kanssa, siinä kun on puuvillavuori lahkeessa ja aina se jalka jää sinne jumiin. Puuvillavuori myös imaisee kosteuden pitkälle jos lahje vahingossa kastuu sisältä (ihan alaosassa on kyllä liukasta kangasta). Jonathanista ei ole kokemusta kuin kaksiosaisesta toppapuvusta, ja siinä oli liukas vuori.
Mutta tuosta kotimyynnistä..
Jos paikkakunnallasi on jesper junior myymälä tai listalla on jo kotimyyjä paikkakunnalla niin eivät todennäköisesti ota myyjäksi.
Olin myös itse kiinnostunut asiasta ja se ei onnistu jos alueella on jo kotimyyjä/myymälä tietyllä etäisyydellä. Koska turvaavat tällä jo olemassa olevien myyjien/myymälöiden toiminnan.
Katso lista jesperin sivuilta kotimyyjien ja liikkeiden sijainnista.
Toivottavasti onni suosii sinua jos innostut lähtemään myyjäksi =)
mom79: