Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aaseja tapetaan Keniassa kiinalaisen lääketieteen tarpeisiin

Vierailija
19.03.2019 |

Aloin voida pahoin kun luin Ylen artikkelin aiheesta. Kerrassaan ällöttävää. Aasit eivät ole myöskään ainoita eläimiä, joita kidutetaan täysin turhaan kiinalaisen mieskunnon kohentamiseksi. Esim. tiikereiden ja kauluskarhujen osista tehdään lääkkeitä - ja lähinnä vielä potenssilääkkeitä! Eikö tätä saada millään kuriin?

https://yle.fi/uutiset/3-10670152

Muutenkin Kiina on tekemässä Afrikasta kovaa vauhtia taloudellisesti riippuvaisen itsestään. Länsimaiden kannattaisi herätä tähän huolestuttavaan kehityssuuntaan ennen kuin on liian myöhäistä. Kiinalla ei ole mitään moraalia ihmisten tai eläinten elämän puolesta. Vihaksi pistää!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tuon saman jutun, aasiparat :( Olen muutenkin jo kauan sitten ollut sitä mieltä, että Kiina on todellinen roistovaltio, joka sortaa omia kansalaisiaan ja pikkuhiljaa ostaa muuta maailmaa. Pelottavaa, oikeasti, mutta harvoin tästä puhutaan mitään kun kiinalaiset hoitavat asiat niin hiljaa ja siististi. Kommunistinen markkinatalous on hallintomuotona ihan hel-vetistä. 

Vierailija
2/12 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi v*ttu! Ja uskooko nuo muka tuohon että aasin nahka voisi jotenkin muka parantaa syöpää? Ihan uskomatonta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa mun sanoneen, Kiina tulee vielä hallitsemaan maailmaa. Toivottavasti olen itse kuollut jo silloin.

Vierailija
4/12 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun sinä syöt possun lihaa ja mussutat kananmunia yms. eläinperäisiä tuotteita aamiaseksi on ihan turha narista kiinalaisten kulutustottumuksista.

Vierailija
5/12 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Kiinan inhottavista teoista tosiaan ikinä sen enempää puhuta? Nytkin Suomi suunnittelee jotain rautatietä koko Suomen läpi jonka kiinalaiset rahoittaa...

(sopivasti kenttään täytettävät numerot on 666 :D)

Vierailija
6/12 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun sinä syöt possun lihaa ja mussutat kananmunia yms. eläinperäisiä tuotteita aamiaseksi on ihan turha narista kiinalaisten kulutustottumuksista.

Luitko ollenkaan uutista? Tässä on kyse paljon isommasta asiasta kuin ruokatottumuksista. Kiinan aasit ovat uuden lääkevillityksen takia vähentyneet niin radikaalisti, että kiinalaiset ovat siirtyneet teurastamaan Afrikan eläimiä. Nämä aasit ovat vieläpä omistajilleen elinehto ja monissa Kenian naapurimaissa aasien teurastaminen on jo kielletty. Minusta ainakin on inhottavaa, että tullaan ryöstämään köyhän maan vähät resurssit siksi, että saadaan kuvitellusti oma muna pystyyn. Hyi. Muutenkin se tapa, millä Kiina kohtelee niin eläimiä kuin ihmisiä, on kuvottava ja ihan eri maailmasta kuin suomalaiset kanalat. Tuottaisi edes omat aasinsa jos on pakko, mutta ei.

Vierailija
7/12 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipas paha mieli sekä aasien että niiden omistajien puolesta. Sairasta. 

Vierailija
8/12 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo eläinten osien käyttö kiinalaisessa lääketieteessä pitäisi kieltää ihan täysin! Olen itse käynyt akupunktiossa ja se oli ihan okei, mutta en tajua miksi jotkut kuivatut tiikerin kivekset auttaisivat yhtään mihinkään. Julmaa ja tyhmää.

9/12 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalaiset roudaa Marokosta koiria tapettavaksi, elävältä keittämällä, impotenssin hoitoon.

10/12 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sappikarhut !

Vierailija
11/12 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Kiinaa kiinnosta eläinten elämä yhtään, kun ei siellä kunnioiteta ihmisiäkään - väärää sukupuolta olevia sikiöitä abortoitiin surutta kunnes herättiin siihen todellisuuteen, ettei naisia enää maassa riittänyt. Nyt saat isoja sakkoja, jos teet vain yhden lapsen. Muistaakseni hesarissa oli tästä taannoin pitkä juttu. Kiina yrittää tasata sukupuolijakaumaa lisäämällä puoliväkisin kansalaisten lukumäärää. Hirveä valtio. 

Vierailija
12/12 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvis kiinalaiset mitään potenssilääkkeitä, ihan tarpeeksi siellä on jengiä jo nyt...

Voi Ihaa-parat! :,(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan