Ei voi olla todellista, mulla on rakko nivusessa
Kävin pitkästä aikaa tänään lenkillä ja jossain vaiheessa alkoi tuntua että trikoot jotenkin hankaa. No niihinhän oli tullut vähemmän yllättäen reikä sisäreiteen ja se prkl rikkinäinen kangas sitten tietysti hinksutti koko loppumatkan. Nyt on sitten ihan rehellinen rakko tuossa nivusessa/sisäreidessä ja 5 cm pitkä leveä "naarmu" ihan vereslihalla. Ihan v*tun kiva, kaikki housut hankaa siihen samoin jos on ihan paljas nahka vastakkain. Onko jollain jotain kikkakakkosta jolla tuon nirhauman saa tunnottomaksi?
Kommentit (9)
Hah! Mä just eilen mietin kenelle se linola-balsami oikein on tarkoitettu, se kun auttaa intiimi- ja nivusalueen hankaumiin tms. Ilmeisesti siis sinunlaisille laardivalaille joilla on makkaroita sielläkin.
Vierailija kirjoitti:
Hah! Mä just eilen mietin kenelle se linola-balsami oikein on tarkoitettu, se kun auttaa intiimi- ja nivusalueen hankaumiin tms. Ilmeisesti siis sinunlaisille laardivalaille joilla on makkaroita sielläkin.
Miten idioottimainen vastaus! Tunnetko olavasi muiden yläpuolella, vai oliko koulussa tylsää?
Ihan säikähdin otsikkoa, että miten virtsarakko voi olla nivusissa (Ja vielä tulla yllätyksenä) 😂
Ei kiva vaiva tuo hankaumakaan...
Vierailija kirjoitti:
Iso rakkolaastari. Mulla oli compeedilta sellainen isompi lätkä, miltei kämmenen kokoinen, juurikin sisäreidessä, kun virolaisvalmisteisten työhousujen sauma hankasi sen vereslihalle.
Ai tuollaisiakin on, kiitos vinkistä. Kunhan nyt vaan jotenkin pääsisi apteekkiin tuollaista hankkimaan. Kokeilin jo laittaa sellaista leikattavaa kangaslaastaria kunnon pätkän, mutta oikeasti tuo samperin kirvely vaan jatkuu ja ihan joka askeleella sattuu. Tietenkin reidet yhä hankaa vastakkain vaikka siinä onkin nyt laastaria välissä eristeenä.
Enpä olisi arvannut että tällaistakin voi tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten idioottimainen vastaus! Tunnetko olavasi muiden yläpuolella, vai oliko koulussa tylsää?
Wtf? Ei sitä ainakaan normaali ihminen tarvitse.
En tiedä valmistaako compeed enää noita suurempia, mutta myös voi kysyä nimekkeellä keinoiho. On aika hintavaa tavaraa, mutta eihän sitä metrikaupalla tarvitse hankkiakaan.
Tietenkin on. Se on nimeltään virtsarakko.
Iso rakkolaastari. Mulla oli compeedilta sellainen isompi lätkä, miltei kämmenen kokoinen, juurikin sisäreidessä, kun virolaisvalmisteisten työhousujen sauma hankasi sen vereslihalle.