Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla ollut kiellettyä rakkautta?

Vierailija
19.03.2019 |

Tai onko kenties tällä hetkellä? Ystävän isä? Lapsesi opettaja? Henkilö jota lähipiirisi ei voi hyväksyä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut montakin, eivät ole sen kummempia kuin muutkaan rakkaudet.

Vierailija
2/9 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap aloittaa! Olin peruskoulussa tavattoman ihastunut kiusaajieni kaveriin. Kaveri ei ollut mukana kiusaamisessa, eikä sanonut minulle mitään ilkeää. Epäilin hänen olleen myös ihastunut minuun, mutta eihän se olisi millään voinut olla hyväksyttävää, jos meillä olisi ollut suhde. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa on säätää lapsen opettajan kanssa?

Vierailija
4/9 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli nuorempana parikin. Naimisissa olevia. Oli jännää. 

Toinen teki myyntityötä ympäri Suomen ja kerran pyörin viikon verran hänen mukanaan hotelleissa sun muissa. Ei kyllä ollut mikään hieno mies. Huomasin hänen kuolinilmoituksensa pari vuotta sitten.

Toinen tuli tutuksi työpaikan kautta ja olin todella hämmästynyt, että alkoi soitella minulle. Asuimme eri paikkakunnilla, mutta hän kävi aina silloin tällöin luonani. Tämä mies oli todella fiksu. Itseäni alkoi sitten häiritä se hänen naimisissa olonsa ja katkaisin suhteen. Ikävöin häntä melko pitkään silti.

Vierailija
5/9 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut, tapasimme nuorina mutta silloin asuttiin eri maissa joten juttu kuoli omaan mahdottomuuteensa. Tapasimme uudestaan 15 vuotta myöhemmin töiden merkeissä, olimme kumpikin tahoillamme naimisissa mutta kemia oli aiva käsittämätön ja vaikka yritettiin vastustaa niin suhteeseenhan me päädyttiin. 

Sitten hänen vaimonsa tuli raskaaksi ja me sovittiin että kaikenlainen sekoilu loppuu tähän, minä anoin siirtoa ulkomaille ja muutin puolisoni kanssa toiselle puolelle maapalloa. 

Nyt tuosta on jo kymmenen vuotta ja me ollaan edelleen tahoillamme naimisissa  ja kummallakin on lapsia. Ollaan satunnaisesti yhteydessä mutta asutaan eri maissa eikä nähdä toisiamme ikinä. 

Vierailija
6/9 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa on säätää lapsen opettajan kanssa?

No olisiha se vähän vaivaannuttavaa lapsen kannalta, saati luokkakaverit ilkkuisivat. Ap

Vierailija
7/9 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, hän oli avoliitossa. Itse olin sinkku. 

Vierailija
8/9 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollut, tapasimme nuorina mutta silloin asuttiin eri maissa joten juttu kuoli omaan mahdottomuuteensa. Tapasimme uudestaan 15 vuotta myöhemmin töiden merkeissä, olimme kumpikin tahoillamme naimisissa mutta kemia oli aiva käsittämätön ja vaikka yritettiin vastustaa niin suhteeseenhan me päädyttiin. 

Sitten hänen vaimonsa tuli raskaaksi ja me sovittiin että kaikenlainen sekoilu loppuu tähän, minä anoin siirtoa ulkomaille ja muutin puolisoni kanssa toiselle puolelle maapalloa. 

Nyt tuosta on jo kymmenen vuotta ja me ollaan edelleen tahoillamme naimisissa  ja kummallakin on lapsia. Ollaan satunnaisesti yhteydessä mutta asutaan eri maissa eikä nähdä toisiamme ikinä. 

Miten mies painoi vaimonsa raskaaksi ihan vahingossa vaikka pani myös sinua?

Vierailija
9/9 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri eronnut lasteni isästä ja työpaikan risteilyllä työkaveri alkoi tilittää huonoa avioliittoaan. Ajauduin suhteeseen hänen kanssaan, mutta pidin myös muutamaa muuta miestä rinnalla. Työkaveripa luuli suhteemme olevan jotain suurta rakkautta ja erosi vaimostaan. Nyt on ex-vaimo kimpussani ja syyttää heidän erostaan, vaikka olen tilannetta hänelle pahoitellut. Miehensä olen jo jättänyt, oli pelkkä seksisuhde, vaikka kuvitteli muuta ja lähti omasta perheestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän