Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakee... valkoinen ektorp sohva

Vierailija
19.03.2019 |

Olen tutkinut blogeja jne ja päätin toteuttaa haaveen valkoisesta sohvasta. Eli ikean ektorp, ja ostan samalla kertaa lisäpäällisetkin (olen varautunut pesemään niitä muutaman viikon välein). Perheessä 4 lasta joista 2 pientä tahmatassua joten kovaa kyytiä ja hyppimistä luvassa.

Miten ektorp kestää RUNGOLTAAN? Notkuuko, vääntyykö? Onko siinä kuitrnkin kunnon jouset? Olen toki menossa ikeaan mutta asun kaukana ja en vielä ole nähnyt livenä. Onko muilla ektorpia pikkulapsiperheessä? Olettrko tyytyväisiä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Notkuu, vääntyy ja irtopäälliset ovat HIRVEÄT pesun jälkeen.

Kaverilla oli vähän aikaa, joten tiedän.

Vierailija
2/11 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Notkuu, vääntyy ja irtopäälliset ovat HIRVEÄT pesun jälkeen.

Kaverilla oli vähän aikaa, joten tiedän.

Mutä tarkoittaa tuo irtopäälliset hirveät? Menikö jotenkin siis pois kuosista tai kutistui? Tätä vähän pelkäsinkin, blogeissa se sohva näyttää aina kauniilta.. oukea kuvakulma jne

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli valkoinen Ektorp 6 vuotta.

Plussaa: Runko on hyvä, ei todellakaan taivu tai väänny. Valkoiset päällyset saa hyvin pestyä koneessa puhtaaksi. Ei jäänyt länttejä ja näyttivät kyllä hyviltä. Istuintyynyyt pysyi hyvinä ja ryhdikkäinä.

Miinusta: Selkänojatyynyt meni lysyyn muutaman vuoden käytön jälkeen. En tiedä, oliko liian kova käyttö. Ei katastrofi ollut, mutta vähän häiritsi. Rungon päällinen kutistui pesussa! En tajunnut laittaa märkänä sohvaan ja se REPESI saumasta, kun laitoin paikalleen. Oli kohtuullisen ikävä juttu. Eli ei saa odottaa, että on kuiva!

Vierailija
4/11 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Ikean valkoinen nahkasohva. Pysyy hyvänä. 

Vierailija
5/11 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun Ektorpissa (vanha vuodesohvamallinen, jotain ehkä 6-7 vuotta) ei ole koskaan istuintyynyt pysyneet paikoillaan, vaan ne valuvat. Ja vuodesohvana ollessaan toinen pääty on alempana kuin toinen. Nukkujat laittavat jalat siis selkänojan puoleen ja tyynyn siihen, mitä yleensä pidetään jalkapäänä :D  en siis ole ihan tyytyväinen, mutta ostin halpaa ja sitä sain.

Vierailija
6/11 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellää UUDEHKOA ektorpia? Malli on ilmeisesti muuttunut jkv, ei ole enää untuvaa tyynyissä ja uusissa joku tarra (?) joka estää istuintyynyn valumisen. Muutoksia ilm tehty 2015-2017 välillä.

Ap

Vierailija
7/11 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on n 10 v vanha, lasten TV-huoneessa on ollut koko sen ajan. Runko kestää erinomaisesti neljän lapsen X-boxpelit, riehumiset ja tvkatsomiset. Tyynyt pysyvät hyvin paikoillaan. Päälliset, jotka ostin, eivöt olleet vesipestävät, mutta pesin ne silti koneessa. Kestäneet erittäin hyvin useamman pesun, nyt harkitsin uusien päällisten ostoa. Pitää tosiaan varovasti venyttää sohvan päälle ne päälliset, pesun jälkeen ovat tiukat.

Hinta-laatusuhde on erinomainen, suosittelen kyllä.

Vierailija
8/11 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi. Joo kiva istua, mutta katselepa miltä torissa käytettynä myytävät näyttävät. Monet järkyttävässä lytyssä.

Vierailija
9/11 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli valkoinen ektorp kuusi vuotta. Ostin vuonna 2010. Siinä oli ihana ottaa päiväunet. Nukuin siinä joskus yöunetkin. Pesin päälliset muutaman kerran vuodessa. Alussa laitoin pestyt päälliset takaisin päälle kosteana, mutta loppuajasta täysin kuivana. Sohva pysyi kaikenkaikkiaan hyvänä ja ryhdikkäänä. Mutta asuin siihen aikaan kaksistaan koiran kanssa, joten sohva ei ollut ihan kovimmassa käytössä. Myin sen satasella eteenpäin ja olin maksanut siitä 299e. Muutin miehen kanssa yhteen ja hankimme divaanisohvan, joten siksi myin pois.

Vierailija
10/11 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on n 6 vuotta vanha ja hyvion on kestänyt kaikin puolin, pesut sun muut.

Vierailija
11/11 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko valkoista päällistä valkaista jotenkin? Esim kloriittia pedukoneeseen tms? Näytti olevan kuitenkin vain 40c pesulämpötila.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi