Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistavatko työnantaja / työkaverit vauvaa

Ei edes tekstaria :)
19.03.2019 |

Kuuluuko työyhteisöissä työkaverin ja tämän uuden vauvan muistaminen hyvään toimintatapaan? Saitteko vauvamuistamisia töistä? Lahja, kukkia, onnittelukortti? Itseäni ei muistettu töissä mitenkään kymmenen vuoden työputken jälkeen, kun sain ensimmäisen lapseni.
Onko tämä uusi normi?

Kommentit (13)

1/13 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muistettu mitenkään. Irtisanoinnitseni juuri ennen äitiysloman alkua.

Vierailija
2/13 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muistettaisiin :D ketään ei kiinnosta sinun lapsesi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa minun moottoripyörää muistellaan joka kevät ja kysytään onko laitettu kuntoon ja valmiiksi ajoon.

Vierailija
4/13 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin 'uusi' normi? EI 1990-luvulla muistettu mitenkään Työnantaja oli yhdistys, ja pari yksittäistä hallituksen jäsentä laittoi kortin ja ainoa työkaveri kävi katsomassa. Työsuhde oli määräaikainen ja loppui äitiyslomaan. En tiedä, vaikuttiko se.

Vierailija
5/13 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ja lapsesi ette ole maailman napa. Miksi pitäisi muistaa? Ketään ei kiinnosta ipanasi.

Vierailija
6/13 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikalla on joidenkin lapsia muistettu, mutta ei kaikkien. Vähän sen mukaan, onko joku jaksanut järjestää jotain.

Vierailija
7/13 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei myöskään muistettu, mutta en kyllä odottanutkaan. Silti ihana työpaikka ja hyvät työkaverit. Jos kaikkia näitä juhlahetkiä alkaisia muistamaan jollain niin eihän sitä ehtisi muuta tehdäkään....

Vierailija
8/13 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai muistettiin. Meillä on pieni työyhteisö ja kaikki tykkää juhlia merkittäviä tapahtumia. Minä toin kakut ja työkaverit osti lahjan, kun lähdin äitiyslomalle.

Vierailija
9/13 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vauvaani ja minua muistettiin. Sain kukkia ja vauva sai tosi nätin porkupuvun.

Yksi asiakaskin muisti, soitti kotiin kun oli kuullut että vauva on syntynyt. Työskentelen kotisairaanhoidossa.

Toinen työkaveri sai kaksoset , häntäkin muistimme totta kai. Meillä on tiivis hyvä työyhteisö.

Vierailija
10/13 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen työnantaja lähetti kukkia molempien lasten syntymän jälkeen, muistaakseni minäkin sain entiseltä työpaikalta jotain vaikka en ollut enää työsuhteessa.

Vierailija
11/13 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me muistettiin työkaveria. Hän tuli sitten vauvan kanssa näytille yhtenä päivänä. 

Vierailija
12/13 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, mä en enää muista muistettiinko? Esikoisen kohdalla varmaan juu, hänet kastettiin sen seurakunnan jäseneksi jossa olin töissä. Mutta en enää muista, miten työtoverit muisti asiaa? Siitä on kohta 18 vuotta...

Kuopuksen kohdalla olin kuntatyönantajan palveluksessa, enkä sitäkään muista, miten työkaverit muisti? Työkaverit oli kyllä kivoja, joten varmasti ne jotenkin muisti, mutta en muista miten. :D Siitä on kohta 13 vuotta.

Vierailija
13/13 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistettiin lahjakortilla, vaikka en vielä silloin ollut töissä tässä työpaikassa :D miehen esimieheltä saatiin pienet farkut ja kauluspaita :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme