Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

V*tuttaa niin, että tekisi mieli itkeä... (tyhmä ja turha juttu)

Vierailija
18.03.2019 |

Olen huonokuntoinen, ylipainoinen entinen röökaaja ja dokaaja 44v nainen. Vuoden alusta olen alkanut liikkumaan ja huomaan, että kunto onkin hieman kasvanut. Olen ollut aika paljon juoksumatolla. Tänään sain energiapuuskan ja päätin lähteä ekan kerran ulos juoksemaan. Laitoin sports trackerin päälle, että nään ajan ja matkan ja päätin testata cooperin, niin energinen olin. Lähdin juoksemaan, tuntui kohtalaisen hyvältä. Seurasin aikaa kellosta. Viimeisen minuutin puristin itsestäni kaikki irti ja kaivoin jo valmiiksi puhelimen taskusta että voin tarkastaa matkan heti. 12 minuuttia tuli täyteen ja innoissani tsekkaan tuloksen, niin trackeri oli mennyt pauselle lähes heti lähdön jälkeen. Niin paljon otti päähän, että hyvä etten heittänyt luuria ojaan. Vieläkin harmittaa. Voinhan mä aina kävellä saman matkan ja mitata sen niin, mut katotaan huomenna sitten.
Joo, oli vähän tylsä juttu. Juoksumatolla kokeilin cooperia pari viikkoa sitten, niin matka oli 1900m. Maastossa se on tietenkin eri.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä, että harmittaa, mutta jos muistat lähtö- ja loppupisteen niin mittaa tosiaan huomenna matka uudestaan. Eihän se ihan sama ole tietty. Mutta Kuitenkin teit tehokkaan treenin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän