Palstalaisille ei kelpaa mikään syy eroon, jos eroaja on nainen
Jos on kasvettu erilleen, ei olla vaan yritetty tarpeeksi ja pariterapia auttaa.
Jos toinen on pettänyt, petetty on voinut omalla käytöksellään ajaa pettäjän pettämään ja on siksi velvollinen korjaamaan parisuhteen.
Jos on lapsia ja erotaan toimimattomasta suhteesta, niin lasten elämä on pilalla. Eikä olisi edes saanut tehdä lapsia alunperinkään, hyi.
Jos ei ole lapsia, eroava tekee väärin miestä kohtaan ja on romanttisia harhoja haikaileva, halpa ja moraaliton nainen.
Jos suhde on kylmä ja seksitön, nainen vaatii mieheltä liikaa, ei täydellistä miestä ole olemassa ja parempi vaan mukautua tilanteeseen.
Jos erotaan lähisuhdeväkivallan tai päihdeongelman takia, nainen on itse asiassa siihenkin syyllinen kun alunperinkään lähti sellaisen miehen matkaan. Ja sitäpaitsi naisen pitää tukea miestä tämän ongelmissa ja auttaa paranemaan.
Kommentit (10)
Mitä palstaa olet lukenut. Täällä ihmetellään jos ei ole eronnut.
Juu, tuo on kyllä huvittavaa, että kun kaikki muut perusteet on käytetty, viimeisenä vielä tulee tuo "sinun olisi pitänyt 12 vuotta sitten nähdä, että mies ratkeaa ryyppäämään/ alkaa hakkaamaan" -argumentti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä palstaa olet lukenut. Täällä ihmetellään jos ei ole eronnut.
Täällä kyllä sanotaan, että JJSAP jos naisella on parisuhdeongelmia. Mutta luepa ketjuja, joissa mietitään eroa oikeasti...
Aivan. Ja annas olla, jos puolisolla on merkkejä passiivisuudesta, aloitekyvyttömyydestä tai väsymisestä. Silloin hän on MASENTUNUT, eikä tätä saa ainakaan jättää.
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Ja annas olla, jos puolisolla on merkkejä passiivisuudesta, aloitekyvyttömyydestä tai väsymisestä. Silloin hän on MASENTUNUT, eikä tätä saa ainakaan jättää.
Sehän on naisen tehtävä hoivata ja kannustaa, ymmärtää ja aktivoida, kun on kerran leikkiin ryhtynyt!!1
Miksi hakea eropäätökselle hyväksyntää palstalta?
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan ole hakenutkaan. Olen vain vastannut niihin "miksi ihmiset eroaa niin helposti?" -ketjuihin, kun joidenkin ymmärrys tuntuu olevan melko rajallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vertaistuesta kuullut koskaan?
Miesten ottamat erot sen sijaan ovat aina ymmärrettäviä.
höpö höpö