Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä kaikilla tekosyillä olette polttanut tupakkaa?

Vierailija
17.03.2019 |

Jos olette siis tupakoinut. Minkälaisia tekosyitä olette keksineet lopettamisen jälkeen? Itse olen yrittänyt monta kertaa ja nyt ollut vuoden polttamatta, mutta noilla retkahtamisekerroilla yleensä ensin on antanut luvan itselleen polttaa esim. viihteellä, sitten vaikka viikonloppuisin aamukahvin kanssa, sitten työpaikalla kahvin kanssa ja sitten ruuan, jos joku tarjoaa, jne. Ja lopulta niitä lupia on ollut niin paljon, että on sama ollut myöntää itselleen, että vituiks meni taas.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes tekosyy, vaan täysin todellinen. Tupakointi hillitsee ruokahaluani ja pitää suoliston toimivana. Koetin lopettaa, mutta ummetusta ja valtaisaa syömistä aiheutti.

Vierailija
2/7 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään. Lopetin tosin vasta kaksi viikkoa sitten, mutta ilman mitään apuja kerralla pois. Poltin tosin muutenkin tosi vähän, ehkä noin 4-5 savuketta päivässä, joskus en yhtään. Eka viikko oli pahin, mutta nyt ei tee yhtään mieli, vaikka tekisi, niin en osta. Onneksi ne on piilossa kaupoissa. Poltin noin 10 vuotta.

M 28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2: Ihmetelen miten se jollakin toimii noin.

Vierailija
4/7 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännit tuntuu paremmilta, alkoholi maistuu paremmalta. Käänteinen puoli: Pahemmat kankkuset.

Vierailija
5/7 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun otin alkoholia sain mukamas luvan polttaa. Välillä meni niin säälittäväksi, että avasin oluen että pääsisi röökille.

Olen ollut muutaman vuoden kokonaan ilman tupakkaa vaikka välillä alkoholia juonkin. Ei tarvinnut mitään apukeinoja lopettamiseen kun seurasi läheisen kuolemista syöpään. Ihmeesti hävisi nikotiinin himo.

Vierailija
6/7 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma tuon ekan kanssa. Olen huomannut että sama pätee myös esim. herkkulakkoon. Eka antaa luvan syödä sokeria vaikka kun on vieraana jossakin ja on "kohteliaisuudesta" otettava jotakin ja samaa rataa sitten taas mennään.

Vierailija
7/7 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovan pojan maine tupakan ja viinan myötä lopetti aikanaan koulukiusauksen kuin seinään. Eli sosiaaliset syyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan