Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mulla nyt jokin aikuisiän akne kolmekymppisenä?

Vierailija
16.03.2019 |

Tammikuussa ilmaantui silmien väliin ja nenänpieleen rykelmät pieniä punaisia näppylöitä. Ajattelin sen johtuvan uudesta voiteesta, joten lopetin käytön. Nyt pari kuukautta myöhemmin noita on tullut lisää. Osa näppylöistä on oikein isoja, osa ihan pieniä, ja sitten on jotain punaisia läikkiä naamassa. Minulla on aina ollut hyvä iho. Tasainen ja finnitön, mutta mitä hemmettiä nyt? Onko tämä jotain aknea vai? Onko muilla yhtäkkiä käynyt näin? Käytän nyt voiteenakin vain jotain Aqualan L, jota olen käyttänyt vuosikaudet, ettei varmasti ärsytä ihoa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo läikät on siis pahimmat jos oon saunonut, kuten tänään. Naamassa punaisia läikkiä ja finnejä tai jotain. Apua!

Ap

Vierailija
2/7 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän samaa voidetta ja myös akne. Voisko johtua ihovoiteesta? Toisaalta oon välillä kokeillut muutakin ja musta tää on sopinut parhaiten, jotkut tuotteet on pahentaneet entisestään.

Mun akne alkoi samaan aikaan kun aloin käyttämään kosteusvoiteita ekaa kertaa. Hassu yhteensattumako? En kuitenkaan uskalla lopettaa käyttöäkään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusufinni

Vierailija
4/7 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruusufinni

Ei tämä ruusufinniltä vaikuta. Nuo läikät on ihan pieniä ja näppylöiden ympärillä. Muuten ei naama punoita tai posket. Ihme näppyjä vaan ympäri naamaa tulee. 😬 Ei koskaan ole ollut tällaista, paitsi teininä jotain satunnaisia finnejä.

Ap

Vierailija
5/7 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu alkoholista, vähennä juominen suositellulle ylärajalle. Ja arkijuopottelu pois kokonaan. Jo helpottaa oireet.

Vierailija
6/7 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet herkistynyt jollekin kosmetiikan ainesosalle tai ruoka-aineelle? Ruusufinnissä punoitus olisi laajemmalla alueella. 

Vierailija
7/7 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihotautilääkärille mars. Sieltä saat avun ennen kuin pahenee oikein kunnolla.