Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jollain naisilla on tälläinen kroppa ilman treeniä

Vierailija
24.03.2013 |

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/showbiz/tv/4856854/helen-flanagan-flaunts-fab-figure-on-beach-in-dubai.html

Minulla on kaveri, jolla on tälläinen kroppa, ei ole koskaan urheillut mitään, syö tosin terveellisesti ja on pitkä, jolloin mittasuhteet näyttää paremmalta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
2/14 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin oli 20vuotiaana, ei ole enää 

t. rouva 42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 10:58"]

mullakin oli 20vuotiaana, ei ole enää 

t. rouva 42

[/quote]

Mulla ei ole ollut koskaan kun olen ns persjalkaista sorttia, pitkä selkä, lyhyet paksut jalat jne.

Vierailija
4/14 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuolla tipusella on kaiketi silikonit? Vai miksi sen tissit muuten on tuollaisina palloina meilkein solisluissa asti??

Eipä silti, ottaisin kyllä tuon kropan mielelläni itselleni, tosin ilman silareita... pitkistä ja hoikista sääristä kun persjalkainen ei voi kuin haaveilla :(

Vierailija
5/14 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No treenattu kroppa näyttää silti paremmalta. Esim. takapuolessa on kyllä selkeä ero treenatulla ja treenaamattomalla, vaikka periaatteessa koko voi olla sama. Muoto siis täysin eri. Ja käsivarsissa mielestäni saa erottua lihakset jotta näyttää hyvältä.

Vierailija
6/14 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa hyvä, naama ei niinkään. Mutta kaikkeahan ei voi saada.

Vierailija
7/14 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ettei kukaan ole vielä sanonut tuon olevan laiha läski.

Vierailija
8/14 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä totesin suureksi hilpeydekseni että mulla ON paremman muotoinen peppu kuin monella treenatulla :) Tämä siis kun uskaltauduin kerran puoleksi vuodeksi kuntokeskuksen asiakkaaksi. En siis ole juurikaan harrastanut liikuntaa elämäni aikana.

Mulle on suotu luonnostaan pyöreä peppu, ja se totisesti on paremman näköinen kuin jollain luonnstaan lattapeppuisella vaikka lisi treenattukin.

Vierailija
9/14 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä ihme se nyt on, että laihan ja lihaksettoman kropan saa ilman treeniä. Ruokavaliostahan se on kiinni. Sen sijaan, jos jollain kaverillasi olisi tällainen kroppa ilman treeniä, niin ihmettelisin suuresti:

Vierailija
10/14 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, ei tollasia implanttej treenaamalla saa :)

Vierailija
11/14 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 11:02"]

Mutta tuolla tipusella on kaiketi silikonit? Vai miksi sen tissit muuten on tuollaisina palloina meilkein solisluissa asti??

[/quote]

Jos tarkoitat tuota ekaa kuvaa niin nainenhan hyppää/juoksee siinä, joten rinnat heiluu tietenkin myös. Siksi ne on noin korkealla. Noissa muissa kuvissa tissit näyttää tosi luonnollisilta, eli jos on silikonit niin hyvin on luonnollisen näköiset!

Vierailija
12/14 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti sillä on syylä suloisessa pikku jalkapohjassaan. Tai hiivatulehdus. Tai nivustyrä.

Vierailija
13/14 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, minulla on suurinpiirtein tuollainen kroppa, enkä tosiaan urheile :) Olen pitkä, hoikka ja syön terveellisesti. No tissit on mulla kyllä paljon pienemmät, mut maha suurinpiirtein tuollainen, vatsalihakset erottuu jne. Olen onnekas.

Vierailija
14/14 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 14:40"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 11:02"]

[/quote]

Jos tarkoitat tuota ekaa kuvaa niin nainenhan hyppää/juoksee siinä, joten rinnat heiluu tietenkin myös. Siksi ne on noin korkealla. Noissa muissa kuvissa tissit näyttää tosi luonnollisilta, eli jos on silikonit niin hyvin on luonnollisen näköiset!

[/quote]

Eiköhän ne silkkarit ole kun kovat ja pallomaiset:

http://i3.mirror.co.uk/incoming/article691566.ece/ALTERNATES/s615/Helen+Flanagan+leaves+Chinawhite+nightclub+in+London+with+her+boyfriend+Scott+Sinclair

Aidot olisi pehmeämmin koholla.