Nainen, seurustelisitko miehen kanssa joka kutsuu kissaansa Katti Naukupyllyksi?
Kommentit (20)
Tuskimpa tuo olisi suhteessa kynnyskysymys.
2&3: miksi ette? Entä jos kutsuu Misseksi tai Von Mouruajaksi?
Valistaisin häntä vain , että 'ne eivät, kuule, ole mitään 'naukaisuja' mitä sieltä päästä tulee, vaan ihan vaan niitä kissanpieruja...
En missään tapauksessa. Inhoan kissoja.
Vierailija kirjoitti:
Valistaisin häntä vain , että 'ne eivät, kuule, ole mitään 'naukaisuja' mitä sieltä päästä tulee, vaan ihan vaan niitä kissanpieruja...
Ankeuttaja.
Oon seurustellut miehen kanssa, jonka kissan hellittelynimi oli nakkimakkara, joten kyllä.
Ehdottomasti. Kissamies ei voi olla läpeensä paha, ja tämä kuulostaa mukavan oudolta.
Tottakai.
En määräile seurustelukumppania, eikä minulla ole muille ihmisille pikkumaisia kriteereitä.
Ehdottomasti, kuulostaa huumorintajuiselta ja eläinrakkaalta!
en, yäk. misse tai von mouruaja menisi, mutta katti naukupylly, yökötys. Varmasti kys. mies suoltaisi muitakin väreitä nostattavia ilmauksia, huumorintajut ei kohtaisi, en kestäisi miestä joka saa minut voimaan pahoin yrittäessään olla hauska. En myöskään kestäisi miestä, joka repisi huvisa saamalla minut voimaan pahoin. Joten ei jatkoon.
Voi tietäisitpä, mitä kaikkia lempinimiä meidä koiralla on miehen suusta kuultuna. Tuon tasoinen on fiksuimmasta päästä.
No, meillä ei kukaan muutenkaan kulje ryppyreikä kireällä koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
en, yäk. misse tai von mouruaja menisi, mutta katti naukupylly, yökötys. Varmasti kys. mies suoltaisi muitakin väreitä nostattavia ilmauksia, huumorintajut ei kohtaisi, en kestäisi miestä joka saa minut voimaan pahoin yrittäessään olla hauska. En myöskään kestäisi miestä, joka repisi huvisa saamalla minut voimaan pahoin. Joten ei jatkoon.
Kerttu Kurttuotsa!
Mulla oli koira nimeltä Lintu, niin että mikäpä minä olen ketään tuomitsemaan.
Seurustelisin, keksin itsekin lemmikeille hölmöjä liikanimiä. Kaikella rakkaudella.
Todellakin. Ainoa ongelma on se, että taidan olla vähän allerginen kissoille, joten toivoisin hänellä olevan Nappe Nuuskupylly.
Minä en edes ymmärrä tuota nimitystä. Naukupylly? Sanoisi nyt edes perse tai takapuoli. En tosin ymmärtäisi siltikään, mistä ihmeen persejutuista on kyse.
Mut joo, en juurikaan tykkää kissoista eli tuskin hengailtaisiin yhdessä muutenkaan.
Hhe