Miksi mua on alkanut kiinnostamaan lyhyemmät (n.170cm), hoikat ja feminiiniset miehet?
Johtuuko hormoneista vai mistä? Ennen viehätti todella pitkät ja harteikkaat miehet. Mitään erikoista ei ole elämässäni tapahtunut. Ainoastaan ihastuin tällaiseen hoikkaan ja lyhyeen (ja tietty todella fiksuun) poikamaiseen mieheen ja nyt hänen myötä on alkanut ällöttää muunlaiset miehet.
Kommentit (15)
Kuinka vanha olet? Nuorena aivopeseytyy helpommin median takia.
Siitä on lyhyt loikka lepakkouteen.
Viis vuotta psykoterapiaa niin eiköhän jotain vihjeitä löydy. Voi tosin käydä niinkin, että silloin ihastuksesi kohde on vaihtunut tuppisuisiin takavasemmalla lymyäviin tukevahkoihin partamiehiin.
Hyvin monesti naiset menee ääripäästä toiseen: ex "määrää", millaisen miehen seuraavaksi saat.
(Millä perusteella valitsit exäsi, on kenties psykoanalyyttinen aihe.)
Esim. Maisa Torppa!?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha olet? Nuorena aivopeseytyy helpommin median takia.
Nuori, päälle parikymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Viis vuotta psykoterapiaa niin eiköhän jotain vihjeitä löydy. Voi tosin käydä niinkin, että silloin ihastuksesi kohde on vaihtunut tuppisuisiin takavasemmalla lymyäviin tukevahkoihin partamiehiin.
He, mietin ihan samaa! :D Ap löytää vielä kultaisen keskitien... ensin on vain saatava ällötys toisestakin ääripäästä?
Luultavasti maskuliiniset miehet ovat kohdelleet sua kaltoin ja särkeneet sun sydämesi.
Oletko edes varma että ihastuksesi on mies?
Vierailija kirjoitti:
Hyvin monesti naiset menee ääripäästä toiseen: ex "määrää", millaisen miehen seuraavaksi saat.
(Millä perusteella valitsit exäsi, on kenties psykoanalyyttinen aihe.)
Esim. Maisa Torppa!?
Joo exä oli tällainen "perinteinen äijä", dominoiva ja vähän sovinistinen. Tää ihastus täysin päinvastainen
Vierailija kirjoitti:
Oletko edes varma että ihastuksesi on mies?
Hah, no muna ainakin löytyy housuista :D pituutta löytyy sitten sieltä enemmän...
Minulla kävi samoin. Edellinen 190 cm, nykyinen 169 cm. En tiedä miksi.
Maskuliinisuus ja feminiinisyys kun ovatkin juuri pituudesta kiinni... Toki lyhyt mies voi olla feminiininen kyllä.
Itse olen aina ihastunut juuri lyhyisiin. Oon joskus kyllä pitkiinkin, eikä mulla ole mitään pitkiä miehiä vastaan. Ei se ole se olennainen seikka suhteessa mulle kuitenkaan. Mutta jostain syystä mieheni/kundikaverini on 12-vuotiaasta lähtien yleensä olleet hyvin lyhyitä. Ja komeita :D
Luulen, että tässä on vahvasti provon makua, mutta itselläni nuorena matka lesbouden hyväksymiseen kävi juuri lyhyiden, hoikkien ja pitkähiuksisten poikien kautta. Eivät he kyllä todellakaan feminiinisiä olleet, mutta ehkä ne pitkät hiukset oli se juttu, olivat siis siihen aikaan koulun ainoat pitkähiuksiset pojat.
En tiedä, mutta sehän on hyvä juttu. Näitä on aika paljon vapaana.